Afgelopen jaar is er zoveel gebeurd en ben ik wat betreft plaatjes posten van Floyd niet super actief geweest op Bokt.
Voor wie Floyd nog niet kennen zal ik hem even kort voorstellen.
Floyd is een 6 jarige model ruin van de hengst Asngar Skellerod. (Voor de fjordenkenners onder ons

December 2014
In december hebben we ons gewaagd aan de buitenritjes. Ondanks dat het vaak koud en mistig was kun je super mooi buitenrijden waar we stonden. Floyd word nogal sterk en blij buiten dus dit was een mooie gelegenheid om te oefenen. En op wat schriksprongen na deed hij het super

Januari
In januari wisselde het weer heel sterk.. Zo lagen er opeens dikke plassen in de paddock en ging Floyd op zwemles voor zijn B diploma

Februari
In februari gingen we opnieuw mee op buitenrit en dit keer moest Floyd lekker achter de andere fjordenkontjes blijven

Maart
In maart gebeurde er eigenlijk heel erg veel dingen. Floyd moest op controle bij de tandarts wat hij vreselijk leuk vond

Maar ook kwam in maart de goedgekeurde dekhengst Lyckangs Tempo bij ons op stal

April
In april hadden we onze eerst onderlinge wedstrijd op de planning staan. Thuis hard geoefend en veel getraind en op de fiets met paard aan de hand op wedstrijd gegaan

Mei
In mei hebben we het rustig aan gedaan. Zo heeft Floyd kennis gemaakt met een kalfje en hebben we de vrijheidsdressuur wat opgepakt

Juni
In deze maand kwam er een grote verandering in mijn leven en die van Floyd. Ik was klaar met de opleiding paardenhouderij en ging samenwonen. Helaas woonde mijn vriend niet om de hoek maar helemaal in Overijssel! En dit betekende voor Floyd dat hij mee moest verhuizen.. Al snel een pensionstal gevonden die mij aansprak. Ik had bijna alle faciliteiten die ik op mijn oude stal ook had dus dat was mooi

De reis van maar liefst 2,5 uur op de trailer had hij prima doorstaan en natuurlijk was het even wennen dat hij op een andere plek stond. Hij was in zijn hele leven nog nooit verhuisd.
Op zijn nieuw plekje

Juli
Floyd kreeg de tijd om te wennen op zijn nieuwe plek. Ik ben er elke dag geweest en we hebben het lekker opgebouwd met longeren en rijden. Floyd was vreselijk heet en wilde niet bij de andere paarden weg. Wat resulteerde dat ik regelmatig zand aan het happen was. Uiteindelijk is dit goed gekomen hij moest er ook aan wennen en snapte er niks van.
Dus om voor Floyd het plezier terug te vinden gingen we lekker op buitenrit met een nieuw stalgenootje en ging Floyd met die hitte lekker onder de douche waar hij van genoot

Augustus
Dit was echt een bloedhete maand en hebben we niet zoveel gereden. Wel gewandeld en lol met je knol gehad. Lekker onder gekliederd met stoepkrijt geprobeerd een touwhalster voor hem te maken enzovoort..

September
In deze maand wou ik heel graag foto's laten maken van mijn topper

Oktober
Ik had weer een nieuwe verslaving like en deel berichten op Facebook.. En niet geheel zonder resultaat! Zo won ik maar liefst een verwenpakker van QHP en een nieuwe fleecegevoerde regendeken

In dat verwenpakket zaten ook paarse hairextensions voor paarden en die hebben we uiteraard geprobeerd

November
Ik ben voor de tweede keer met Floyd naar buiten geweest nu met een andere stalgenoot. Hij was in het begin super sterk en druk maar uiteindelijk kwam hij na een rit van 1,5 uur stappen bekaf thuis. We hebben bewust gestapt omdat ik de controle wou houden en het jachtseizoen bleek?! Wisten wij veel dus vooral aan de randen van het bos gereden om maar geen schot hagel in onze kont te krijgen

December
Deze maand is nog maar 2 dagen oud en hier heb ik nog geen foto's van

Ons jaar is ondanks de verhuizing en alle leuke en nieuwe dingen een top jaar geweest

Tot volgend jaar!