Hier een overzicht van ongeveer een jaar, ik heb ontzettend veel foto's van mij en Carwyn
dus ik heb hier een kleine greep.Beginnend in november 2014 waar we het rijden net wat serieuzer oppakken.
Het rijden is met ups and downs gegaan. Carwyn liep niet fijn, was boos en ik ben dan ook niet echt een dressuurruiter. Toch ben ik heel trots op hoe ver we zijn gekomen.
Hopelijk vinden jullie het net zo leuk

November 2014

Januari 2015 - boze Carwyn

Voor het eerst rijden op het strand - maart 2015

April 2015

Mei 2015

Juni 2015

Juli 2015
Voor het eerst naar het bos, dus ook even op de dikke bart

Galop is moeilijk, dus hier was ik heel trots op

Augustus 2015

September 2015 - Eerste prijs bij Bestgaande Welsh Cob sectie D onder het zadel

Oktober 2015 -

En een vrij recent dressuur plaatje:

We zijn er nog lang niet hoor maar nu is Carwyn eigenlijk altijd een blije pony met werken. Dressuurmatig, springen, buitenrijden, wedstrijd rijden. Alles vind hij leuk om te doen.
Voor mij is het ook een omslag geweest want als je nog oudere foto's van ons ziet rijden we alleen met halster en een BBP
Dit is beter voor hem en uiteindelijk ook voor mij. Gelukkig is mijn houding ook verbeterd en gaan we 2016 in met het idee om nog meer te leren, te verbeteren en plezier te hebben.Nog even ter info: Carwyn is niet mijn pony maar die van Dyonne. Ik mag hem rijden en uitbrengen op wedstrijd wat voor mij net zo goed nieuw is. Carwyn verzorg ik sinds augustus 2013 - toen ging ik hem ook inrijden- en heeft bij elkaar een jaar stilgestaan wegens blessures, in deze tijd deed ik weinig met hem. Wij hebben er hard aan moeten werken een setje te worden
en ik ben 1.70
Past heel mooi bij elkaar.