Met alle liefde stel ik aan jullie voor: Andor. Al een iets oudere ruin van 14 jaar oud. Maar dat is op zijn allerminst te merken hoor. Zo leergierig als een 3 jarige en zo actief als een 5 jarige. Conclusie. Heerlijk beest.
Oke, ik kan nog wel uren over hem praten, maar foto's zeggen zoveel meer.
de eerste keer dat ik op andor reed. Een boomloos zadel op zijn rug omdat hij simpelweg nog geen ander zadel op zijn rug paste.

Aangezien ik foto's maken leuk vind nam ik in februari mijn camera mee om hem in de waterplas op de foto te zetten
http://boktimg.nl/img/m/qn8mup.jpg

de eerste rij foto's kwamen er in maart. nog veel dingen om mee te werken. maar voor toen vond ik het al heel erg leuk gaan.

tussendoor reden we gezellig verder en voor het eerst springen was ook een feit. en hij vond het leuk

om te kijken hoe hij zou reageren op wedstrijd terrein heb ik hem meegenomen naar een concours in de buurt. Ik had verwacht dat hij van alles zou gaan uitspoken. Maar eigenlijk deed hij helemaal niets en was hij super braaf.

uuhhh ja heeft dit toelichting nodig?

tussendoor gingen we lekker kliederen en longeren

in augustus/september heb ik het eerste onderlinge wedstrijdje gereden. ik reed L1. 189 -2 was het resultaat vanwege een eigenwijze bijrijdster...

niet veel later reden we een clinic van vai bruntink. Wauw wat was ik trots.

meneertje is veel veranderd in 1 jaar tijd

kusjes van ons 2

ik als bijrijdster ben ontzettend trots wat we in 1 jaar hebben bereikt. en ik hoop er nog vele jaren aan te mogen plakken.