Inmiddels heb ik Detroit alweer ruim twee jaar in mijn bezit en nog steeds geniet ik elke dag van deze kleine topper

Kijk en geniet mee.
1. Normaal gaan wij dressuurmatig door de bak heen.

2. In maart won ik een facebookactie van Glocks.
Extra leuk, want Detroit is een Glocks afstammeling

3. In april liep Detroit ineens fors kreupel aan zijn achterbeen. Dierenarts erbij gehad, die zag wel veel vocht bij de koot, maar gelukkig geen peesblessure

4. De stal waar ik eerst stond merkte ik dat zowel ik als paardlief niet op onze plaats waren. Dus hop, snel wat leuks zoeken voor ons allebei. Detroit was dolblij dat hij gewoon weer op een groot stuk weiland kon rennen en eten

5. Vriendlief gaat bijna dagelijks mee naar Detroit en inmiddels ben ik al een beetje mijn paard kwijt aan hem.

6. Zelf ging ik het springen met Detroit oppakken. Eerst in groepslessen op stal en daarna privélessen, omdat het duidelijk een leuk project is, wat vooral heel erg hard wilt gaan

Tijdens staldag was er dus ook nergens echt een rem

Klik
7. Op de staldag naast een springparcours ook een dressuurproefje gereden. Ik vond het zelf vooral overleven, maar mijn punten waren nog wel netjes

8. En natuurlijk moest vriendlief ook meedoen met staldag en dan wel met Pimp je Paard.

9. Vrijspringen

Inmiddels zijn we een aantal springlessen verder en gaat het een stuk beter.
We zijn er nog lang niet, maar we gaan vooruit

10. Ondertussen deden we ook nog steeds aan dressuur.

11. En de grootste overwinnen dit jaar was voor mij de driedagen op de veluwe. Die dagen heeft mijn topper mij echt zo verrast. Topic vind je hier: [ITP] Fall in love with the moments

12. Vriendlief & Detroit

De rest van dit jaar gaan we nog lekker van elkaar genieten (en de jaren erop natuurlijk ook nog). In januari laat ik mijn startkaart ingaan en gaan we samen de volgende stap maken

Bedankt voor het kijken!