Hoewel ik het erg naar m'n zin heb in het groen merk ik dat het op het moment niet te doen is met m'n studie, hobby's en gezondheid. Ik kom nu dus weer gezellig terug in het zwart. Ik vind het erg jammer, maar het is op het moment niet anders. Groetjes Tessa
Tessa!!! Wat schrik ik hier dan weer van zeg. Maar ik begrijp het wel, je studie enzo is belangrijker dan Bokt.En al helemaal je gezondheid. Bedankt voor de korte tijd dat je groen was, en voor de tijd die je erin hebt gestoken. Succes met je gezondheid en studie!
Zoals ik al had gezegd: Erg jammer Tessa, maar begrijpelijk! Bedankt voor je inzet, en welcome back to black!
bedankt voor de tijd en inzet, heb je altijd een fijne mod gevondenwelcome back in black en succes met alles!
soms moet je idd keuzes maken, ken je verder niet zo goed als mod, maar toch bedank voor je inzet en veel plezier in het zwart.
Hee, wat jammer zeg! Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad en wens je veel plezier als zwartje.. en bedankt voor je inzet natuurlijk