Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
criollolover schreef:kom het steeds vaker tegen, dat mensen off line staan, 1x een reactie gelezen, dan krijg ik zoveel pb als ik on line sta....missch is dat een goeie reden....wie kan mij een goeie reden vertellen waarom iemand altijd off line staat??
Sita_ schreef:PB'tjes krijg je ook wel als je offline bent toch..
Ik sta ook op offline, eigenlijk altijd al zo geweest.. Op hyves, msn etc. sta ik ook dikwijls offline of afwezig.. Ik heb daar zo mijn persoonlijke redenen voor..Diegenen die me willen aanspreken doen dat hoe dan ook toch wel..
Fiffill schreef:Sita_ schreef:PB'tjes krijg je ook wel als je offline bent toch..
Ik sta ook op offline, eigenlijk altijd al zo geweest.. Op hyves, msn etc. sta ik ook dikwijls offline of afwezig.. Ik heb daar zo mijn persoonlijke redenen voor..Diegenen die me willen aanspreken doen dat hoe dan ook toch wel..
En ik heb mezelf op offline staan (ook op hyves bijv.) omdat ik anders meteen allemaal berichtjes (pb's) krijg. Mensen zien dat ik online ben en sturen nog iets met een vraag o.i.d en daar heb ik niet altijd behoefte aan, soms wil ik gewoon alleen even stil meelezen op bokt zonder te reageren of ik ben aan het werk.
MarcoBorsato schreef:Nou, heb jij niets te doen vandaag dat je je hierom druk maakt?
criollolover schreef:MarcoBorsato schreef:Nou, heb jij niets te doen vandaag dat je je hierom druk maakt?
blehhh ik heb helemaal niks te doen, vandaar dat ik dit plaats....
wat een onzin zeg, ben gewoon nieuwsgierig waarom mensen off line staan, ben het een paar x tegengekomen, en direct dacht ik, waarom doen ze dit, ik wist niet eens dat je dat kon instellen. maar ik respecteer iedereen zijn reden hoor, heb er zelf nooit bij stilgestaan om off line te gaan staan, maar idd het heeft iets sneekies( beetje stilletjes stiekum kijken) stel je hebt een advertentie van te koop staan, dan kan de eventuele belangstellende niet zien dat je on line bent geweest, en eventueel zijn of haar bericht gelezen hebt.....zit wat in natuurlijk... waar is tegenwoordig alle openheid en eerlijkheid gebleven....
criollolover schreef:MarcoBorsato schreef:Nou, heb jij niets te doen vandaag dat je je hierom druk maakt?
wat een onzin zeg, ben gewoon nieuwsgierig waarom mensen off line staan, ben het een paar x tegengekomen, en direct dacht ik, waarom doen ze dit, ik wist niet eens dat je dat kon instellen. maar ik respecteer iedereen zijn reden hoor, heb er zelf nooit bij stilgestaan om off line te gaan staan, maar idd het heeft iets sneekies( beetje stilletjes stiekum kijken) stel je hebt een advertentie van te koop staan, dan kan de eventuele belangstellende niet zien dat je on line bent geweest, en eventueel zijn of haar bericht gelezen hebt.....zit wat in natuurlijk... waar is tegenwoordig alle openheid en eerlijkheid gebleven....
criollolover schreef:aha , jij bent ook iemand die altijd ofline staat, en je kunt nooit zien wanneer je voor de laatste x online bent geweest, dat vind ik ook zoiets vreemds. waarom mogen wij dat niet weten? heb je iets te verbergen of zo?