waarom altijd off line staan????

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

criollolover

waarom altijd off line staan????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 15:15

kom het steeds vaker tegen, dat mensen off line staan, 1x een reactie gelezen, dan krijg ik zoveel pb als ik on line sta....missch is dat een goeie reden....wie kan mij een goeie reden vertellen waarom iemand altijd off line staat??

Dav

Re: waarom altijd off line staan????

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:21

Iemand zijn persoonlijke reden.
De 1 wil niet pb's ontvangen
de ander wil zijn of haar vriendinnen ontwijken
en zo heb je 10tallen redenen

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:22

Dat zal voor iedeeen anders zijn en het is ook niet verboden Lachen
Misschien vindt diegene het wel vervelend om telkens PB'tjes te ontvangen, iedereen gaat daar anders mee om. Een andere reden kan zijn dat je gewoonweg niet wilt dat anderen zien dat je aan het bokken bent. Ik sta zelf ook regelmatig op offline of afwezig op msn, gewoonweg omdat ik dan aan het werk ben of niet wil dat mensen me telkens aanspreken. De mensen van wie ik het niet erg vind dat ze me aanspreken, die weten dat wel Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:29

PB'tjes krijg je ook wel als je offline bent toch.. Clown
Ik sta ook op offline, eigenlijk altijd al zo geweest.. Op hyves, msn etc. sta ik ook dikwijls offline of afwezig.. Ik heb daar zo mijn persoonlijke redenen voor.. Lachen Diegenen die me willen aanspreken doen dat hoe dan ook toch wel.. Lachen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:32

Nou, heb jij niets te doen vandaag dat je je hierom druk maakt?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:36

criollolover schreef:
kom het steeds vaker tegen, dat mensen off line staan, 1x een reactie gelezen, dan krijg ik zoveel pb als ik on line sta....missch is dat een goeie reden....wie kan mij een goeie reden vertellen waarom iemand altijd off line staat??

Dat was dus mijn reactie. Lachen

Sita_ schreef:
Ik sta ook op offline, eigenlijk altijd al zo geweest.. Op hyves, msn etc. sta ik ook dikwijls offline of afwezig.. Ik heb daar zo mijn persoonlijke redenen voor.. Lachen Diegenen die me willen aanspreken doen dat hoe dan ook toch wel.. Lachen

En ik heb mezelf op offline staan (ook op hyves bijv.) omdat ik anders meteen allemaal berichtjes (pb's) krijg. Mensen zien dat ik online ben en sturen nog iets met een vraag o.i.d en daar heb ik niet altijd behoefte aan, soms wil ik gewoon alleen even stil meelezen op bokt zonder te reageren of ik ben aan het werk. Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:38

Fiffill schreef:
Sita_ schreef:

En ik heb mezelf op offline staan (ook op hyves bijv.) omdat ik anders meteen allemaal berichtjes (pb's) krijg. Mensen zien dat ik online ben en sturen nog iets met een vraag o.i.d en daar heb ik niet altijd behoefte aan, soms wil ik gewoon alleen even stil meelezen op bokt zonder te reageren of ik ben aan het werk. Knipoog

Juist, inderdaad..

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 15:58

MarcoBorsato schreef:

blehhh ik heb helemaal niks te doen, vandaar dat ik dit plaats....

wat een onzin zeg, ben gewoon nieuwsgierig waarom mensen off line staan, ben het een paar x tegengekomen, en direct dacht ik, waarom doen ze dit, ik wist niet eens dat je dat kon instellen. maar ik respecteer iedereen zijn reden hoor, heb er zelf nooit bij stilgestaan om off line te gaan staan, maar idd het heeft iets sneekies( beetje stilletjes stiekum kijken) stel je hebt een advertentie van te koop staan, dan kan de eventuele belangstellende niet zien dat je on line bent geweest, en eventueel zijn of haar bericht gelezen hebt.....zit wat in natuurlijk... waar is tegenwoordig alle openheid en eerlijkheid gebleven....

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:00

Er zitten een aantal mensen op Bokt die niet normaal kunnen doen, dan is het off line staan bijzonder handig. Ik zit niet te wachten op bizarre pb van "vreemden", bedreigingen en mensne die mij in de gaten houden wanneer ik online ben en dan via de pb gaan reageren waarom ik als ik online ben niet op hun voorgaande pb reageer. Ik vind dat het gewoon mijn privacy waarborgt en dat ik daar alle recht op heb om eens te kunnen boken zonder zichtbaar te zijn voor anderen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:01

Sneaky? Daar heeft het toch niks mee te maken.
Mocht ik een advertentie hebben staan, dan reageer ik toch gewoon op die belangstellende. Verward

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 16:04

dit vind ik nu een goeie reden om off line te staan,aantal mensen op bokt die niet normaal kunnen doen....oke dit is er 1, nog meer?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:04

criollolover schreef:
MarcoBorsato schreef:

wat een onzin zeg, ben gewoon nieuwsgierig waarom mensen off line staan, ben het een paar x tegengekomen, en direct dacht ik, waarom doen ze dit, ik wist niet eens dat je dat kon instellen. maar ik respecteer iedereen zijn reden hoor, heb er zelf nooit bij stilgestaan om off line te gaan staan, maar idd het heeft iets sneekies( beetje stilletjes stiekum kijken) stel je hebt een advertentie van te koop staan, dan kan de eventuele belangstellende niet zien dat je on line bent geweest, en eventueel zijn of haar bericht gelezen hebt.....zit wat in natuurlijk... waar is tegenwoordig alle openheid en eerlijkheid gebleven....

Wat een onzin..
Iemand regelt nog altijd zelf wanneer hij reageert of contact opneemt met iemand.. Niks sneaky's aan dus!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:06

Omdat het volgens bepaalde mensen zonder eigen leven heel intressant is/was wanneer en hoelang ik precies online ben...
Dus heb ik mij nu al een aantal maanden offline ingesteld staan. Lachen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:07

Waarom wil je dit eigenlijk weten. Verward Iedereen zal hier zijn eigen persoonlijke reden voor hebben, er zijn er hier al een paar genoemd.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:08

criollolover schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik zou echt niet weten wat het met openheid of eerlijkheid te maken heeft Verward Een belangstellende krijgt vanzelf antwoord. Wat er sneaky aan is snap ik ook niet. Ik sta altijd off om dezelfde reden als Fiffil.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:09

Waar maak je je druk om? Als iemand op off-line weergeven staat, wil dat niet zeggen dat die persoon iets te verbergen heeft.
Heeft het voor jou meerwaarde als iedereen zichtbaar op on-line staat? Ik sta ook op off-line weergeven. En dat is mijn recht, die keuze is er namelijk niet voor niets. Knipoog En waarom? Daarom, omdat ik dat wil en niemand hoeft zich daarover te verantwoorden. Lachen Deze post is overigens níet aanvallend bedoeld hoor.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:23

Precies, ik snap niet helemaal waar je je druk over maakt. Clown

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 17:06

oh oh ,er zijn toch veel mensen die zich aangevallen voelen...en niet snappen waar ik mij toch druk over maak.....en ik snap het nu wel, men komt er liever niet voor uit waarom men altijd off line staat, ( enkele uitzonderingen daar gelaten)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:07

Haha waar slaat dit op? Verward

Wat wil jij ons aanpraten waarom wij offline staan? Wat wil je horen?

Mijn antwoord heb je al gehoord. Ik zou niet weten wat daar mis mee was? Ja

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:08

criollolover schreef:
aha , jij bent ook iemand die altijd ofline staat, en je kunt nooit zien wanneer je voor de laatste x online bent geweest, dat vind ik ook zoiets vreemds. waarom mogen wij dat niet weten? heb je iets te verbergen of zo?

Ik vind dit aanvallender dan de gemiddelde reactie hier Vork
Ik denk dat "men" vindt dat ze er geen verantwoording voor hoeven af te leggen.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:17

Ik sta met msn bijna altijd op offline. Dit omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik met iemand wil praten ja of nee. Er zit verders niets meer achter..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:39

Criollolover, ik denk dat je eerlijkere en nuttigere reacties krijgt als je zelf wat minder aanvallend reageert Knipoog
Niemand hoeft jou immers verantwoording af te leggen, en als iemand er toch iets over wil zeggen dan krijg je vast meer reacties als je zelf ook wat aangenamer reageert.

Als ik aan het werk ben dan sta ik ook weleens offline. Op zo'n moment moet ik meestal snel iets doen en heb geen tijd voor overige zaken, het werk moet immers ook doorgaan.
Op het moment dat iemand een PB stuurt aan een mod dan wordt er vaak ook verwacht dat er meteen iets mee gedaan wordt. Als ik die tijd niet heb, dan zet ik mezelf op offline om geen valse verwachtigingen te wekken Lachen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:46

criollolover schreef:
MarcoBorsato schreef:

Het lijkt bijna alsof je bang bent dat iedereen zichzelf offline zet en jou stiekem gaat bespioneren?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:50

Lieveli, ik denk dat het fijner is om te stoppen met al deze beschuldigingen. Jij bent niemand verantwoording verschuldigd, de topicstarter is dat ook niet.
Laten we er gewoon een normaal topic van maken met vragen en antwoorden en de sneren achterwege laten Knipoog

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 18:15

dank je oscar, missch kwam ik wat aanvallend over,(niet zo bedoeld), maar dat komt omdat ik mij niet in bepaalde dingen kan verplaatsen....maar sorry voor iedereen die zich aangevallen voelde.