Zelf advertentie omhoog halen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

monique4

Zelf advertentie omhoog halen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 13:10

Hoi,

Ik heb een vraagje of iets mogelijk is, nl het volgende Knipoog

Bij een verkoop advertentie een link of iets dergelijks te krijgen, zodat je de advertentie weer bovenaan kan plaatsen. (zoals op MP en andere verkoopsites)

Zelf heb ik een advertentie staan op EA-TK-PP.
Het valt me op als er veel aanbod is, je advertentie al gauw op pagina 2 is verdwenen, de meeste kijken toch op de 1e pagina.
Ook al reageer je in je eigen advertentie, hij komt niet meer bovenaan te staan.
Vele reageren ook via PM.

Ik wil best een nieuwe advertentie plaatsen, maar is eigenlijk toch makkelijker om dezelfde advertentie weer omhoog te halen.

Wie deelt mijn mening Haha!

Charaz

Re: Zelf advertentie omhoog halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:12

Deze functie is er expres afgehaald omdat iedereen zijn/haar topic omhoog liep te schoppen. Dezelfde advertentie mag je pas binnen 3 weken op nieuw plaatsen en na 1 week een andere.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 12:32

ben idd wel blij dat het niet meer kan anders krijg je steeds een nutteloze schop in het topic Lachen

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:10

ja udd dan heb je zo'n oerwoud van niemand? en anndere onnuttige berichten die je door moet voor je kan bieden of een vraag kunt stellen.

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 16:05

Zo bedoel ik het ook niet Knipoog niet door een reactie in je eigen verkooptopic te zetten,dan krijg je idd nutteloze berichten, maar bv een door een link te activeren, zodat de advertentie toch weer omhoog komt.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 17:22

We hebben bewust voor dit systeem gekozen om elke adverteerder evenveel kansen te geven.
Ik ken het Marktplaats-systeem wel, daar kun je tegen betaling je advertentie weer omhoog halen. Adverteren op Bokt is gelukkig nog steeds gratis en daarom ook de keuze om alle bokkers gelijk te stellen.
Wil je echt graag meer aandacht voor een advertentie vragen, dan kun je via Bart een banner kopen. Maar ik vermoed dat dat niet interessant is voor bijv. tweedehands spulletjes. Voor commerciele gebruikers kan het wel heel interessant zijn, dan staat je bedrijf een stuk meer in de schijnwerpers.
Er hangt een prijskaartje aan, maar dan krijg je ook de nodige aandacht Lachen