Verdienen beheerders iets aan bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Verdienen beheerders iets aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 04:20

Ik vroeg me eingelijk af. Verdienen de mensen (het beheer) iets aan de site bokt? want er moeten toch zo nu en dan dingen voor de server aangeschaft worden, of dan weer worden de servers verplaats naar een andere stad. Of staan ze bv nu bij horse event.

Verdienen ze dus aan de site bokt, of betalen ze eingelijk alles uit hun eigen zak??

(i'm just asking Haha!)

Alja

Re: Verdienen beheerders iets aan bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 05:30

denk dat alles betaald word door de banners en dat ze er niks tot zeer weinig aan verdienen Lachen

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 05:41

ik weet van een ander forum, dat die dankzij het geld van sponsors, toch met de moderators een paar keer op restaurant kunnen gaan per jaar Lips are sealed dat mag je wel absoluut niet zeggen, of je krijgt zelfs een ban ervoor, maar het is wel degelijk een feit.

nu, op dat forum betalen de sponsors wel dik én verdienen ze nog door de server te delen met andere kleinere forums...
maar hoe het hier zit met de financien dat weet ik niet.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:52

Ik kan me niet voorstellen dat er veel verdiend wordt aan Bokt... Met al die nieuwe aanschaffingen etc. En agh als het wel zo is maakt het me nog niet uit. Ik heb het super leuk heier op Bokt en volgens mij kan je al die geïnvesteerde tijd nooit meer terug betalen. Dus Bart en team ga maar lekker uit eten Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:54

ik vind het niet intressant om te weten Lachen

Ik zou het logisch vinden van wel

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 07:58

Voor zover ik weet niet dus Clown Ik weet in elk geval 1 ding zeker en dat is dat wij niet een paar keer per jaar uit eten gaan Clown I wish... En verder, mja... Laat ik het zo stellen: als de tijd die er vanuit het beheer ingestoken wordt voor een baas gewerkt zou worden, zou er heel wat meer geld binnen komen Knipoog Óf er daadwerkelijk iets aan verdiend wordt, geen idee, maar dat staat in elk geval tot geen verhouding tot de uren...

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:05

het forum waar ik het over heb, is dan ook belange na zo groot niet als bokt Knipoog
en zij werken met veel sponsors. ik weet niet eens hoeveel bokt er heeft

Auks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:11

Sylvia schreef:
Voor zover ik weet niet dus Clown Ik weet in elk geval 1 ding zeker en dat is dat wij niet een paar keer per jaar uit eten gaan Clown I wish... En verder, mja... Laat ik het zo stellen: als de tijd die er vanuit het beheer ingestoken wordt voor een baas gewerkt zou worden, zou er heel wat meer geld binnen komen Knipoog Óf er daadwerkelijk iets aan verdiend wordt, geen idee, maar dat staat in elk geval tot geen verhouding tot de uren...

Dat denk ik ook, als er wat aan verdiend wordt (wat vast wel zo is) kost het veel meer tijd dan er geld tegenover staat. Daarnaast maakt het ok niet uit denk ik. Laat ze er maar aan verdienen, wij hebben hier ook veel profijt van toch?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:16

Ik denk dat bart er een leuk centje aan overhoud. En dat is ook niet meer dan terecht, hij zorgt er telkens maar weer voor dat de servers draaiende blijven, zelfs vanuit vakantie regelt ie dat alles weer goedkomt.

Banners leveren idd geld op, net als google ads.

Maar dat bart hieraan verdient vind ik niet meer dan normaal.
De mods zijn veelal bokkers die veel en graag bokken, en stiekum vinden ze het wel stoer dat ze groen zijn Clown dus dat die er niks aan verdienen vind ik ook niet meer dan normaal Haha!

Ik ben zelf ook moderator op andere fora, daar word idd wel wat gedaan voor de mods, maar dat zijn totaal andere fora.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:24

Als de moderators is één keer weggaan niet meer dan terecht, het is vrijwilligerswerk en dat mag ook eens beloofd worden.
Zij liever dan ik Lachen het modden bedoel ik dan, uiteten kan wel lekker zijn. Vingers aflikken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 08:29

Als je niet graag Bokt moet je geen mod willen worden nee Clown Hoewel modden heel anders is dan gewoon Bokken... Toen ik mod werd had ik het eigenlijk ook wel een beetje gezien, ik zat eigenlijk alleen nog maar in HK-topics. Dus graag Bokken is niet de enige vereiste Knipoog

En een teamdagje hebben we wel hoor Haha! We zijn vorig jaar gaan bowlen en daarna wat gegeten en dit jaar was het een ehm... roofvogeldemonstratie en ik geloof naderhand een BBQ... Sowieso leuk om de mensen achter de namen eens te leren kennen Ja

Ik denk dat mn die Googlebanners wat opleveren en ik denk ook dat hetgeen hij nu aan Bokt verdiend zeker meer is dan in 2006, of in 2007. En dat zal wellicht ook nog wel wat meer worden als Bart dat hele bannerprogramma optimaal benut en vooral: als Bokt groter wordt en meer naamsbekendheid, want dán willen mensen adverteren. Zonder ads geen inkomsten. En als een server de geest geeft, ben je meteen weer een bak geld kwijt... No Cheer

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 10:24

GoogleAdsense levert aardig wat op hoor Knipoog

Mijn piepkleine forumpje (die niets met paarden te maken heeft overigens) is al goed voor 2 á 5 dollar per dag, dus gezien de enorme drukte zou het me niets verbazen als jullie bezoeken op bokt goed zijn voor een getal met 2 nullen per dag.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:07

SuperPepeijn schreef:
GoogleAdsense levert aardig wat op hoor Knipoog

Mijn piepkleine forumpje (die niets met paarden te maken heeft overigens) is al goed voor 2 á 5 dollar per dag, dus gezien de enorme drukte zou het me niets verbazen als jullie bezoeken op bokt goed zijn voor een getal met 2 nullen per dag.

Levert dat zoveel op? Had ik niet verwacht.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 11:41

Als Bokt niets zou opbrengen had het in deze grootte allang niet meer bestaan.
Dat er meer uit te halen is geloof ik ook (merchandise) en misschien komt er ooit een grote klapper a la Marktplaats/Ebay Knipoog

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:00

Ik denk wel dat er aardig wat aan bokt verdiend wordt... door alle ads enzo die er op staan. Dit hoeft niet negatief te zijn verder.
Maar da's wel de reden dat ik bv niet snel geld zou geven voor een nieuwe server zoals een tijdje terug gebeurde, ik denk dat dat best uit het potje reclame opbrengsten kan worden betaald..

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 13:02

Eventjes voor de duidelijkheid, ik vind het ook dat ze het meer als verdiend hebben. Ik zou het zelfs niet helemaal normaal vinden als ze het allemaal uit eigen zak moesten betalen.

Maar ik vroeg het me daarom ook juist af. Kost handen vol geld zo'n groot forum, en dan heb ik het nog geen eens over de tijd...

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 13:16

Ik denk dat het forum nu geld opbrengt, en geen geld meer kost.. maar er zal natuurlijk wel heel veel tijd inzitten, en als je dat meerekent zijn de kosten misschien juist weer hoger. Maargoed, mods worden natuurlijk niet betaald.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:28

Ben je gek. Nadat Bart het salaris van de mods heeft uitbetaald blijft er voor hem niks meer over Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:28

Scum schreef:
Ben je gek. Nadat Bart het salaris van de mods heeft uitbetaald blijft er voor hem niks meer over Haha!

En niet vergeten de extra bonus per ow Tong uitsteken

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:38

GoogleAds is toch iets van 0,10 euro per klik, even uit mijn hoofd? Er zullen wel tientallen mensen per dag op klikken, en de gewone banners brengen ook nog geld op. Ja

Maar als er evt. een kleine winst is, is dat natuurlijk dik verdiend, al die tijd die er ook ingestoken wordt.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:40

Kan mij aan mijn kont oxideren of ze er wat mee verdienen... van mij mag het ook wel. Ze steken er ook voldoende tijd in anders was er geen eens 'n bokt Knipoog

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:43

Scum schreef:

*LOL* de arme jongen..

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:44

pubelia schreef:
Ik vroeg me eingelijk af. Verdienen de mensen (het beheer) iets aan de site bokt? want er moeten toch zo nu en dan dingen voor de server aangeschaft worden, of dan weer worden de servers verplaats naar een andere stad. Of staan ze bv nu bij horse event.

Verdienen ze dus aan de site bokt, of betalen ze eingelijk alles uit hun eigen zak??

(i'm just asking Haha!)

er staat zat reclame op de site dus er zal wel wat binnenkomen

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 16:43

Ze kunnen bokt ''onderhouden'' dus ze verdienen er wat mee, niet veel.
Ik ben al lang dat bokt er is Lachen Ik kan inmiddels haast nietmeer zonder.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:02

Bart zal heus wel iets verdienen. Maar ook wel niet genoeg om genoeg brood op de plank te hebben Haha! .

En ach, als hij of de andere beheerders met het geld 3 keer per jaar goed op restaurant gaat dan mag hij dat van harte doen. Zonder de beheerders-die vrijwillig hun tijd opofferen!- was bokt nooit geweest wat het nu was. Van mij mag hij gerust op kosten van de ads een fles champagne opendoen Haha! .