Verdienen ze dus aan de site bokt, of betalen ze eingelijk alles uit hun eigen zak??
(i'm just asking

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sylvia schreef:Voor zover ik weet niet dusIk weet in elk geval 1 ding zeker en dat is dat wij niet een paar keer per jaar uit eten gaan
I wish... En verder, mja... Laat ik het zo stellen: als de tijd die er vanuit het beheer ingestoken wordt voor een baas gewerkt zou worden, zou er heel wat meer geld binnen komen
Óf er daadwerkelijk iets aan verdiend wordt, geen idee, maar dat staat in elk geval tot geen verhouding tot de uren...
SuperPepeijn schreef:GoogleAdsense levert aardig wat op hoor
Mijn piepkleine forumpje (die niets met paarden te maken heeft overigens) is al goed voor 2 á 5 dollar per dag, dus gezien de enorme drukte zou het me niets verbazen als jullie bezoeken op bokt goed zijn voor een getal met 2 nullen per dag.
Scum schreef:Ben je gek. Nadat Bart het salaris van de mods heeft uitbetaald blijft er voor hem niks meer over
Scum schreef:Ben je gek. Nadat Bart het salaris van de mods heeft uitbetaald blijft er voor hem niks meer over
pubelia schreef:Ik vroeg me eingelijk af. Verdienen de mensen (het beheer) iets aan de site bokt? want er moeten toch zo nu en dan dingen voor de server aangeschaft worden, of dan weer worden de servers verplaats naar een andere stad. Of staan ze bv nu bij horse event.
Verdienen ze dus aan de site bokt, of betalen ze eingelijk alles uit hun eigen zak??
(i'm just asking)