Heel schandalig eigenlijk, ik ben al anderhalf jaar geregistreerd op bokt maar ben eigk pas de laatste dagen actief bezig, haha. Zag net een berichtje 'ook even voorstellen' en bedacht me: heb me eigk nog nooit voorgesteld!! Sorry hoor....
Bij deze:
Ik ben Marianne, mijn pony heet Gipsy.
Het is een bruinbonte merrie, met een heel eigen karaktertje. Weet helaas niet wat erin zit qua ras, maar eigenlijk maakt me dat ook niets uit, want we zijn gek op elkaar en dat is het belangrijkste.
Al mijn hele leven (zo lang als ik me kan herinneren) ben ik gek op paarden, en toen ik 10 was mocht ik dan eindelijk op paardrijden!

Het paardenvirus is ook nooit meer overgegaan.
Heb eerst hier en daar wat paardjes verzorgd, tot ik 2,5 jaar geleden tegen Gipsy aanliep en haar kon leasen. Het klikte meteen, en daarom heb ik haar ruim een jaar geleden gekocht! Het beste dat ik ooit had kunnen doen, ze maakt me gelukkig!
We rijden voornamelijk recreatief, maar sinds kort hebben we springles! Heel cool....
Dressuur doen we ook af en toe hoor, maar daar heb ik niet zoveel kaas van gegeten... hahah
Sorry jongens, dat ik me niet eerder heb voorgesteld, maar beter laat dan nooit, toch?
Groetjes,
Marianne en Gipsy