Actie ondernemen na TEM duurt lang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Actie ondernemen na TEM duurt lang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 22:11

Ik heb de laatste tijd vaak dat ik op topics tem en dat het erg lang duurt voordat hierop actie wordt ondernomen. Hoe komt dit?

Anoniem

Re: Actie ondernemen na TEM duurt lang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:30

Ik denk omdat de Mods ook een vakantie en priveleven hebben wat allemaal weer even ingepland moet worden zo na een lange vakantieperiode Ja

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:14

En er zijn nog een aantal mods die nu op vakantie zijn of binnenkort gaan. Bovendien zijn er mods weer aan de studie waardoor ze ook minder tijd voor Bokt hebben.
Inderdaad, ze hebben ook nog een priveleven. Lachen

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 23:15

Het is niet zo dat ik denk dat ze geen privé leven hebben hoor. Vroeg het me af naar aanleiding van enkele topics waarbij actie toch wel erg gewenst zou zijn maar al vanaf vanochtend uitbleef. Bedankt voor jullie antwoorden het is mij nu duidelijk.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:16

De regel is dat men binnen een week reageert. Wens je direct actie dan moet je even een pm sturen naar een mod die op dat moment aanwezig is of naar de topic mod.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:29

Vanaf vanochtend? Mods zijn niet 24/7 online, en het kan zijn dat de mods van desbetreffend forum 's avonds pas online komen. Mocht het echt dringend zijn kun je altijd een andere mod een pb sturen, maar anders streven we ernaar een tem binnen een aantal dagen afgehandeld te hebben.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 23:30

Eén tem betrof offtopic gaan, nou is opzich niet zo erg. Andere tem betrof heel erge ruzie. Hebben al meerdere mensen op getemd, maar ik laat het gewoon zo.

Ik snap nu waarom het zo is hoor dus je hoeft je niet te verdedigen.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 23:34

Ik heb vrijdag middag getemd en daar kwam vanavond pas een reactie op dat het in de groep is gegooid. dus nog niet eens echt behandeld. De mod van dat forum is trouwens ook al erg lang niet online geweest en kreeg dus een berichtje van een ander.
Gewoon even geduld hebben dus Haha!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 23:36

MandyR schreef:
Ik heb vrijdag middag getemd en daar kwam vanavond pas een reactie op dat het in de groep is gegooid. dus nog niet eens echt behandeld. De mod van dat forum is trouwens ook al erg lang niet online geweest en kreeg dus een berichtje van een ander.
Gewoon even geduld hebben dus Haha!
Het is me nu duidelijk. Het is nu twee keer uitgelegd en heb ook al drie keer gezegd dat ik het snap Knipoog.

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 00:01

Hmmm een week ik heb de 20e getemt in een topic de dag erna in ditzelfde topic Geplaatst: 21-08-08 20:08 nog een extra bericht geplaatst maar tot op heden helemaal niks ( [FB] nakom. van Arabische hengst gezocht Winschoten,Blijham en me ) en dan geef je een duidelijke uitleg waarom die verplaatst moet worden(jaja ze hebben het topic zelf verplaatst zonder te lezen op welke wijze gezocht, en waarnaar gezocht word)

En dan lees ik dat we dan maar een mod moeten zoeken die online is, vind niet nodig om tig keer een verhaal te moeten uitleggen, vooral omdat deze al duidelijk genoeg beschreven is(en daarbij kijk ik nooit wie wel, en wie niet online is)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 01:13

Het antwoord is gegeven, dus hier kan een slotje.