eindelijk ben ik dan ook hier..! wat vrezelijk groot is dit forum...

eerst maar eens een beetje rondscharrelen..!!
( zou joep hier ook komen..?? )
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_zwikkie_ schreef:2 acounts? deze berichtje heb ik ook al gelezen namelijk
Tricky_Dicky schreef:_zwikkie_ schreef:2 acounts? deze berichtje heb ik ook al gelezen namelijk
2 accounts?
nee, zwikkie, ik heb gewoon ook m'n eerste posting oehoe genoemd, wel met een streepje en een 2 erachter..!
x_Marr schreef:Ennuh waar kennen jullie elkaar van
Goed trouwens, eerst info winnen en dan pas misschien een paard aanschaffen ipv. andersom!
x_Marr schreef:Ennuh waar kennen jullie elkaar van
Goed trouwens, eerst info winnen en dan pas misschien een paard aanschaffen ipv. andersom!
Tricky_Dicky schreef:x_Marr schreef:Ennuh waar kennen jullie elkaar van
flantje en ik kennen elkaar al zo'n tweeënhalf jaar... we hebben elkaar leren kennen op een chauffeursforum, in januari 2006... na elkaar steeds beter te leren kennen is er een puike vriendschap opgebloeid, we zijn dus forumvriendjes en hebben heel veel gelijke interesses..! soms komen we er heel toevallig achter dat we over dezelfde dingen nadenken, net zoals dat nu het geval is voor wat betreft de mogelijkheden ( en onmogelijkheden? ) inzake een eigen paard(je)...
flantje schreef:Helemaal waar!!!
Vriendje, ik doe even hier wat tieperdetiepen anders loopt jouw tiephokje zo achter...
sans6 schreef:welkom welkom FlanTje en T_D!!!
Nu maar goed rondkoekeloeren waar je de benodigde info terug kunt vinden!?!
sans6 schreef:Is het jou wel al opgevallen dat jouw vriendje inmiddels al wat posts op jou voorligt???
sans6 schreef:welkom welkom FlanTje en T_D!!!
Nu maar goed rondkoekeloeren waar je de benodigde info terug kunt vinden!?!
Tricky_Dicky schreef:pssst... ik vind dit zo'n lief emoticonnetje..!![]()
als ik nou eens vraag of ze dat hier ook bij de smilies toevoegen, dan krijg ik zeker gelijk zoveel bonuspunten dat ik in één klap in de huiskamer kan tieperdetiepen..? toch..?