ik ben patricia en woon samen met alexander en onze 2 kinderen in het stadje huissen inmiddels ben ik bijna hoogzwanger van de derde
verder hebben wij een hoop huisdiertjes 4 honden amerikaanse bulldogen en staffords waar van er 1 bij me moeder woont omdat zij een cavelier heeft en die kan niet alleen zijn dus onze bejaarde staff woont nu bij oma hihihi we hebben ook nog 3 katers tinus hannes en henkie en nog wat vissen en buiten een voliere met kanaries
en tevens ben ik de trotse eigenaar van een NRPS merrie genaamd Carmen van de Mieldijk een mooie voskleurige van nu 3 en half ze is inmiddels ingereden en staat nu even tijdelijk samen met een shetlander in de wei te genieten van haar jeugd (ik kan haar nu niet rijden ze is nog te wild om er zwanger op te stappen en daarbij kom ik er al geeneens meer op )
vanaf morgen hebben wij ook een mooie bonte shetalnder genaam Chess van 17 jaar oud hij is beleerd voor de kar en zal als leerpony van mijn dochter zijn oude gaan slijten en tegen de tijd dat meneer te oud word gaat hij lekker met pension
ik heb een mooie grote wei die ik helemaal tot mijn beschikking heb dus lekker zelf je ding doen en geen tijden van een stal waarik me aan hoef te houden
ik ben geen wedstrijdruiter nee lekker recreatief ben vooral natural gericht dus niks geen dwang we rijden dan ook nog weleens helemaal halster en zadel loos wat een genoot is voor het oog maar ook een trots gevoel geeft
ik heb carmen vanaf dat ze 2 jaar is en heb haar zeer goed leren kennen in dat jaar we vertrouwen ook echt op elkaar carmen volgt je op gevoel ze is zo superbraaf ben ook giga trots op dr
Klinkt inderdaad als een leuke beestenboel, en fijn zo'n weiland hea? Ik ken het gelukkig ook, heerlijk dat je niet aan een (pension)stal gebonden bent. Geniet er maar van!
Welkom hier op deze verslavende paardensite.. Maar als je het over bokkers hebt, noem je ze geen U lijkt mij Als het zo lees is het erg gezellig bij jullie thuis, haha Nog veel plezier hè !!