0 nieuwe berichten, 65535 ongelezen berichten.
Nou weet ik dat ik populair ben

En als ik dan mijn inbox openen zie ik er niks van terug.
Vaag! Wat is dit?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:nix onvriendelijks aan deze post toch
het is gewoon onnozel een topic hierover te openen.
maargoed, je hebt antwoordgaat vanzelf weg
ik gooi d'r ff een tem achteraan
bij mij bleef het n maandje of 2 staan
ennuher is ook een editknop, dan hoef je neit een nieuw bericht te plaatsen
je had het kunnen weten als je even op zoeken had geklikt, spreekt voor zich toch
edit: zou wel ff een mod pb-en als k jou was, bartvb of eline, even melden dat het weer zover is.
AngelsDitch schreef:Tja... ik gebruik hem ook heel vaak... maar heb er niet aan gedacht dat dit iets kon zijn wat al eerder was gebeurd. Vandaar dat ik niet gezocht had.
AngelsDitch schreef:Tja... ik gebruik hem ook heel vaak... maar heb er niet aan gedacht dat dit iets kon zijn wat al eerder was gebeurd. Vandaar dat ik niet gezocht had.
barbara1970 schreef:Ik heb het ook en vroeg me ook al af wat er aan de hand is, kwam in mij ook niet op om de zoekknop te gebruiken,
Chiqa schreef:barbara1970 schreef:Ik heb het ook en vroeg me ook al af wat er aan de hand is, kwam in mij ook niet op om de zoekknop te gebruiken,
Een voordeel, weet je dat ook weer.
Vind het soms ook triest zoals sommige leden een bericht plaatsen zonder
ook meen één zoekoptie ingetypt te hebben.
Dus ik tem even, dubbel bericht
barbara1970 schreef:AngelsDitch schreef:Tja... ik gebruik hem ook heel vaak... maar heb er niet aan gedacht dat dit iets kon zijn wat al eerder was gebeurd. Vandaar dat ik niet gezocht had.
Ik heb het ook en vroeg me ook al af wat er aan de hand is, kwam in mij ook niet op om de zoekknop te gebruiken, tjee lekkere vriendelijke antwoorden hier maar goed.
Nou als het probleem vanzelf weg gaat opgelost .
daNiielle_ schreef:Bij de meeste bokkers komt het niet eens over als je iets vriendelijk zegt. Dan kun je toch beter gewoon duidelijk zijn, dus het heet niet onaardig maar gewoon duidelijk