Waar gaat het heen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nanne

Waar gaat het heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 14:30

Waar gaat het heen met bokt.

Er kan niks gezegd worden of gedaan of topics worden op slot gegooid of personen worden aangevallen door medebokkers of worden gebanned.

Dit topic is waarschijnlijk ook geen lang leven beschoren. Maar toch probeer ik het, zo eigenwijs als ik ben. Tong uitsteken

Neem nu het voorbeeld van RK. Een algemeen bekend Bokker. Wie kent haar niet?

Nou is het zo dat Bokt niets hoeft te vertellen over de situatie tussen het beheer en een bepaalde bokker. Nou hebben ze hier wel keurig netjes uitleg gegeven, wat ik op prijs stel aangezien ze dat niet verplicht zijn.

Maar toen RK in een topic haar mening/verhaal naar buiten wou brengen werd het snel verwijderd en het topic werd gesloten.

Mensen waar gaat het heen als wij geen kritische vragen meer mogen stellen? Of vragen die misschien lastig zijn voor het beheer?

Wij mogen toch onze meningen geven en onze vragen stellen zonder daarvoor gestraft te worden? Die vrijheid hebben wij, gelukkig, in Nederland.

Nu gaat dit niet alleen over het verhaal van RK. Ik zie het wel veel vaker de laatste tijd.

Als mensen door vragen of ergens hun bedenkingen bij hebben, of misschien als lastig worden bevonden, worden topics gewoon maar op slot gegooid.

Nu is dat niet in alle gevallen zo!! Laat ik dat voorop stellen!

Maar ik zie het steeds vaker. Ben ik de enige die dat opvalt?

Anoniem

Re: Waar gaat het heen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:31

Oh je bent absoluut niet de enige die dat opvalt hoor. Af en toe wordt het gewoon weer overduidelijk dat Bokt een dictatuur zonder persvrijheid is...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:32

you're not alone

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:32

Ik heb net gezien dat bij nijn (als ik het goed was?) de mail van RK is verwijderd dat in haar profiel zou staan..?

krakJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:33

zeker na het voorval met RK, ben ik het meer en meer eens met je onderschrift Nanne...

Caroline1985

TRUE!!!

Air

Achja alleen de mening van het team etllen nog volgens mij Lachen
Waarom zou het verhaal van RK anders verwijderd worden? Lachen

Ze heeft haar kansen verspeeld is overigens wel heel makkelijk gezegd, en daarom geloof ik het verhaal nog niet Lachen

Tivoli

Ja maar als beheer mag je altijd dingen doen die in je eigen voordeel zijn Ja
Handig toch?

Eline

Op het moment dat wij een slotje plaatsen, is het niet de bedoeling om een ander topic over dat onderwerp te openen of om in andere topics over dat onderwerp verder te gaan. In die gevallen sluiten wij de topics. De discussie is wat ons betreft afgesloten:

De BOT van RK heeft heel veel stof op doen waaien. Daarom leek het ons in dit geval verstandiger om extra uitleg te geven, ook omdat er opeens allerlei andere verhalen over hacken begonnen rond te zingen.

De feiten zijn wat ons betreft heel duidelijk:

- Er is over een langere periode, meerdere keren per dag, vanaf RK haar IP-adres onder de naam van een teamlid ingelogd.
- RK had informatie over sancties, die ze alleen achter de schermen had kunnen lezen.

Er is niet zomaar een beslissing genomen, maar er is eerst uitvoerig bekeken of er geen andere verklaringen voor het gebeurde kon zijn. Wij zijn hier net zo geschokt over als jullie en voelen ons zwaar bedonderd door een tot voor kort zeer gewaardeerde bokker. Wat ons betreft heeft ze dan ook alle rechten verspeeld om zich te verantwoorden en zich eruit te proberen te praten.

De uitleg is gegeven, bokkers hebben de mogelijkheid gekregen om te reageren. Wat ons betreft is het nu afgesloten. Hier dus een slotje.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p39718249