Er kan niks gezegd worden of gedaan of topics worden op slot gegooid of personen worden aangevallen door medebokkers of worden gebanned.
Dit topic is waarschijnlijk ook geen lang leven beschoren. Maar toch probeer ik het, zo eigenwijs als ik ben.

Neem nu het voorbeeld van RK. Een algemeen bekend Bokker. Wie kent haar niet?
Nou is het zo dat Bokt niets hoeft te vertellen over de situatie tussen het beheer en een bepaalde bokker. Nou hebben ze hier wel keurig netjes uitleg gegeven, wat ik op prijs stel aangezien ze dat niet verplicht zijn.
Maar toen RK in een topic haar mening/verhaal naar buiten wou brengen werd het snel verwijderd en het topic werd gesloten.
Mensen waar gaat het heen als wij geen kritische vragen meer mogen stellen? Of vragen die misschien lastig zijn voor het beheer?
Wij mogen toch onze meningen geven en onze vragen stellen zonder daarvoor gestraft te worden? Die vrijheid hebben wij, gelukkig, in Nederland.
Nu gaat dit niet alleen over het verhaal van RK. Ik zie het wel veel vaker de laatste tijd.
Als mensen door vragen of ergens hun bedenkingen bij hebben, of misschien als lastig worden bevonden, worden topics gewoon maar op slot gegooid.
Nu is dat niet in alle gevallen zo!! Laat ik dat voorop stellen!
Maar ik zie het steeds vaker. Ben ik de enige die dat opvalt?