Foto's max. 800x600 pix. Waarom is dit niet in de profielen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Foto's max. 800x600 pix. Waarom is dit niet in de profielen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 23:09

Ik kijk regelmatig in mensen hun profiel, bijvoorbeeld als ik iets van iemand wil kopen of ik wil gewoon even kijken wie er achter welke boktnaam zit.
Maar, ik erger me dood al veeeeels te grote foto's in profielen.. Van die foto's die je beeld hélémaal aan gort rekken..
Kan dit nou niet anders?
Aangezien je in topics ook foto's met een max. van 800x600 pixels kan plaatsen vind ik eigenlijk dat dit ook in de profielen moet.

Ook erger ik me een beetje aan profielen met 100.000 foto's erin, soms hele lijsten met emoticons en gif.jes..
Nu is dit wel aan ieder zijn keuze.. Maar als ik op een wat minder snelle PC zit duurt het úren eer dat alles eens geladen is.. En alles tript er gewoon van. Ik klik deze profielen dan ook gauw weg als ik weer zie staan 'bezig met 238 afbeeldingen laden'.
Kan er geen maximun van een aantal foto's aangesteld worden? Zodat t allemaal wat overzichtelijker word? Lachen

Graag hoor ik jullie mening.. Lachen

Ik heb niet gezocht of hier al een topic over was, ben gewoon lukraak gaan typen.. Bloos

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Foto's max. 800x600 pix. Waarom is dit niet in de profielen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:29

Ik stel mijn foto's op Bokt sowieso altijd in op 600x800.
Wist niet eens dat ze in je profiel wel groter konden. Clown
Maar ik vind het ook irritant, dan zijn de foto's zo breed dat ik van links naar rechts moet scrollen.
En ik kijk ook geen profielen met 200 nog wat foto's.
Die klik ik gewoon weg. Knipoog
Alleen als ik echt in de persoon geinteresseerd ben blijf ik wachten.

Maar ik ben ervoor om de 600x800 regel ook in profielen in te stellen. Ja

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:33

Ik vind mijn profiel wel oke Lachen Niet teveel, niet te weinig foto's Knipoog
Maar ik erger me er iig ook dood aan! Meestal klik ik dan gewoon weg Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:37

Vind ik ook wel een goed plan!
Vreselijk als je steeds heen en weer moet scrollen om de tekst te lezen... Verdrietig
Ik weet eigenlijk niet eens hoeveel afbeeldingen er in mijn eigen profiel staan.. wel een boel, geen 200 denk ik Knipoog

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 23:40

Idd ben ook voor, het laden duurt heel lang en je moet de breede in gaan scrollen om te lezen wat er staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:43

Grootte van de foto's ben ik het mee eens, maar hoeveelheid.. Tja, dat moet iedereen zelf weten. Je kan je ook aan alles ergeren. Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 12:30

Ik erger me heus niet aan alles hoor, als ik alles hier moest neerzetten waar ik me aan erger op Bokt, ook aan zulke bijdehandte opmerkingen Knipoog , dan was het topic te klein denk ik.. Tong uitsteken

Ik vind een aantal foto's niet erg, maar 200 en nog wat is echt not done voor mensen met een wat tragere PC.. Alles slaat op tilt..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:33

Sita_ schreef:
Ik kijk regelmatig in mensen hun profiel, bijvoorbeeld als ik iets van iemand wil kopen of ik wil gewoon even kijken wie er achter welke boktnaam zit.
Ook erger ik me een beetje aan profielen met 100.000 foto's erin, soms hele lijsten met emoticons en gif.jes..
Nu is dit wel aan ieder zijn keuze.. Maar als ik op een wat minder snelle PC zit duurt het úren eer dat alles eens geladen is.. En alles tript er gewoon van. Ik klik deze profielen dan ook gauw weg als ik weer zie staan 'bezig met 238 afbeeldingen laden'.

Dit doe je toch zelf? Jij bent nieuwsgierig, jij wilt het weten dan zal je moeten wachten Clown

Ik heb er geen problemen mee. Soms als ik wel eens bepaalde profielen bezoek dan zie ik alleen maar honderd foto's van hetzelfde paard op verschillende wedstrijden, dat boeit me niet en klik ik ze weer weg.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 12:35

Je verkracht nu wel een beetje mijn post, ik opende dit topic in de eerste instantie over de grootte van de foto's. Knipoog
Nu lijkt t net of ik daar het grootste probleem van maak, maar dat is helemaal niet zo.. Ik zeg zelf ook dat ik ze wegklik, daar heb ik nog altijd een mooi kruisje voor daar in de hoek staan.. Knipoog

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:37

Dat is het enige waar ik over val, dat met die grootte kunnen sommige mensen niks aan doen. Ik zou niet eens weten hoe ik het aan zou kunnen passen. Daarom heb ik even de zinnen over de grote foto's eruit gehaald. Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 12:40

Mensen kunnen de foto's blijkbaar wel op t juiste formaat instellen voor als ze een fototopic maken of ergens foto's willen plaatsen, maar in hun eigen profiel is dit dan niet nodig of kunnen ze dit in een keer niet.. Dat vind ik dan een beetje apart.. Knipoog

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:43

Losse foto's doe ik wel altijd op maximaal 800x600.
Maar ik heb ook heel vaak dat ik een profiel maak in een bewerkingsprogramma, en dat ik dan dus één ding hoef te uploaden, maar die zijn dan wel veel groter. Dus van mij hoeft het niet veranderd te worden. Ik erger me ook niet echt aan te veel foto's in profielen, moeten ze zelf maar weten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-08 12:45

Ja, dat kan ik begrijpen, dat je het zo in een bewerkingsprogramma doet..
Dat heb ik zelf ook een tijdje gedaan en dan is het in feite een grote afbeelding, maar, deze rekken mijn beeldscherm niet uit..

Ik heb het echt over de foto's waarbij je eerst de staart van het paard ziet en dan hélémaal naar rechts moet scrollen eer je bij zijn hoofd bent.. Dus echt dat de foto's op origineel formaat upgeload worden en zo in t profiel geplant worden.. Lachen

Nu ik er een beetje bij nadenk denk ik dat mijn profiel misschien bij sommige mensen ook een beetje het bed uitrekt.
Zelf heb ik een widescreen beeldscherm en heb dus een breder beeldscherm dan misschien de meeste mensen. Ik kan dat zelf niet bekijken, maar als dat zo is wil ik dr ook wel wat aan doen.. Clown

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:56

Ja oke, dat vind ik inderdaad ook heel irritant. Dan weten mensen misschien niet hoe ze een afbeelding moeten verkleinen.

Bij mij zijn je foto's gewoon goed hoor! Lachen Rekt geen pagina uit ofzo.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:25

jah daar kan ik me ook ziekelijk aan ergeren!!
ik upload meestal ook bij photobucket dan heb je dat niet..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:32

Ik ben voor!
Ech irritand die grote foto's of foto's in link,
dan maar niet hoor.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 14:37

Ik vind het ook een goed idee!
Heel irritant als die foto's véél te groot zijn! Dan is heel het profiel meteen niet meer duidelijk..