te koop gevraagd, maar niet reageren op aanbod

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

criollolover

te koop gevraagd, maar niet reageren op aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 23:08

hebben jullie dat ook vaak, je reageert op een advertentie van te koop gevraagd, je bied aan precies wat ze zoeken en dan reageren ze helemaal niet. daar kan ik nou zo van balen. jullie ook?

Kristie

Re: te koop gevraagd, maar niet reageren op aanbod

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 06:56

Heb ik nog nooit gehad.
Ik denk dat de TS het desbetreffende 'ding' al heeft en of niet meer in het topic kijkt, of niet de moeite neemt om te reageren.
Weinig aan te doen Knipoog

Daphne_65

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 07:00

ik heb dit ook al een paar keer gehad. Een berichtje met "ik heb geen interesse" of "ik ben al voorzien" is toch een kleine moeite?? Ik reageer gewoon maar niet meer.....

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:11

Ik heb er niet zoveel last van. Behalve als IK iets te koop aanbied, iemand heeft interesse en bied, en ik hoor er vervolgens niets meer van.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:16

Ja idd, heb het ook al meegemaakt, dan zal er geen interesse zijn denk ik.
Of dat er helemaal niet meer in een topic gereageerd wordt, ook heel leuk... Idd daphne, berichtje zou fijn zijn dan.
Ik heb het wel gehad dat ik had geboden op iets en ook nog de vp. en dan hoor je er niks meer van. Erg vreemd.
Ik heb alleen zelf een keer iets willen kopen van iemand en kreeg ook nog een berichtje of ik er nog interesse in had, maar weet niet meer wie het is, daar baal ik dan wel van, maar ja eigen schuld.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:56

tis idd wel ff netjes om te reageren of het topic te laten sluiten als je voorzien bent Lachen

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:08

Ik heb wel eens wat gevraagd, en dan zet je er duidelijk bij hoe of wat en dan toch is het net weer anders, of moet je doorlinken of geen fotos waar juist wel omgevraagd wordt.

nou dan denk ik, lijkt me duidelijk dat ik dat niet zoek, of als je de moeite niet neemt een foto neer te zetten, ja dan reageer ik inderdaad niet.

Ik vind het juist mega irritand als mensen reageren ja ik heb het hoor pb maar, en er staat dan duidelijk, alleen reageren met foto bv.

heel irritant.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:12

tja, dat is inderdaad de andere kant van het verhaal.
Al ben ik er toch meer voor, om toch een berichtje te sturen.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 21:13

doe ik niet hoor, weet je soms hoeveel nutteloze reacties ik krijg, helemaal niet wat ik vraag nou verwacht dan van mij niets terug hoor.

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 22:11

ik reageer alleen op een te koop gevraagd advertentie als ik het gevraagde ook echt kan aanbieden....meestal geen reactie...zijn veel mensen die dekens zoeken, maar ik bied ze aan, hoor nooit wat

Immetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 22:18

Nou ik heb een wel eens een advertentie met tekoop gevraagd geplaatst..nml een bruin springzadel (welk merk en welke maat)
Je wilt niet weten wat voor een onzin mailtjes je dan krijgt...zucht de een bied een zwart zadel aan (ahum..ik zocht toch een bruin dat ik ..) de ander mailt zijn internet winkel aanbod toe..haha...ze hebben nou niet het zadel waar ik naar op zoek ben.. Tong uitsteken
Aan een kant begrijp ik het wel, maar van mijn kant..ik mail hier dus NIKS aan terug...maar gelukkig kwam ook een verlossend berichtje van iemand die er wel een tekoop had..(BRUIN..haha)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 01:11

Sence schreef:
Ik heb er niet zoveel last van. Behalve als IK iets te koop aanbied, iemand heeft interesse en bied, en ik hoor er vervolgens niets meer van.

of zegt die wil ik hebben , en vervolgens "het is overgemaakt hoor stuur maar op"
envervolgesn blijkt er niks overgemaakt en reagerd die persoon niet op pbs ed ..

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 23:46

Immetje schreef:
Nou ik heb een wel eens een advertentie met tekoop gevraagd geplaatst..nml een bruin springzadel (welk merk en welke maat)
Je wilt niet weten wat voor een onzin mailtjes je dan krijgt...zucht de een bied een zwart zadel aan (ahum..ik zocht toch een bruin dat ik ..) de ander mailt zijn internet winkel aanbod toe..haha...ze hebben nou niet het zadel waar ik naar op zoek ben.. Tong uitsteken
Aan een kant begrijp ik het wel, maar van mijn kant..ik mail hier dus NIKS aan terug...maar gelukkig kwam ook een verlossend berichtje van iemand die er wel een tekoop had..(BRUIN..haha)

Dat heb ik idd ook gehad, zocht een zadel met brede boom, maar ik kreeg er een met medium aangeboden. 'Past op veel paarden' staat er dan bij... Ik vraag niet voor niets om een brede boom!

Wel even gemeld dat ik geen interesse heb, dat is wel zo netjes en duidelijk voor mensen die ook zoiets denken aan te bieden. Via pb heb ik inmiddels een goed aanbod. Ik ga er morgen kijken!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 12:39

Ik heb het ook al vaak meegemaakt inderdaad, dat ik een uitgebreid verhaal schrijf, met foto's en alles, en dan hoor ik er gewoon niet meer van, meestal wordt er zelfs helemaal niet meer gereageerd door de ts in zo'n topics, en iedereen blijft maar foto's en reacties plaatsen..
De laatste tijd doe ik dan ook geen foto's meer plaatsen, en ook geen uitgebreide uitleg met wat ik nog heb liggen.. Nee, als iemand bv een deken zoekt, en ik heb er eentje liggen, dan schrijf ik alleen: 'ik heb een nieuwe, bruine, canvas deken voor een klein prijsje. Als je interesse hebt kun je me een pb sturen, dan maak ik een foto'.. Meer moeite ga ik me niet meer doen hoor. Als iemand zo graag een tweedehands deken wil (bv) dan moet diegene zich maar wat meer moeite doen en wat mensen pb'en, goede spullen komen nu eenmaal niet vanzelf naar je toe rollen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:21

idd heel erg irritant Clown

Je hebt dat heel vaak... dus ik reageer bijna niet meer in GZ

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:01

ja dat ga ik ook doen, niet meer reageren in gz, mensen reageren toch niet

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 09:57

Idem hier

Zelfs PM ik het nog een keer en dan nog wordt er geen PM teruggestuurd nadat het gelezen is.
Is het dan zoveel gevraagd om gewoon een berichtje terug te sturen dat hetgene wat ik hen aanbied hen niet interesseert.
Vind het een beetje een onbeleefde mentaliteit. Zelf reageer ik altijd op de aanbiedingen ook al interesseren ze mij niet, maar uit beleefdheid vind ik wel dat je erop moet reageren aangezien die persoon die het aanbod deed zelf de moeite heeft gedaan om zijn aanbiedingenin jouw topic te prijzen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 10:01

Het kan ook zo zijn dat diegene hetzelfde te koop aan wil bieden maar eerst kijkt of er veel zijn die hetzelfde te koop hebben?

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-08 17:33

is dat zo, meggiemeg, dat zou ik flauw vinden...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:19

meggiemeg schreef:
Het kan ook zo zijn dat diegene hetzelfde te koop aan wil bieden maar eerst kijkt of er veel zijn die hetzelfde te koop hebben?

kàn... maar lijtk mij niet helemaal de bedoeling van gz Knipoog
Kan je denk ik ook wel zelf bekijken?

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 22:48

nickyu schreef:
Sence schreef:

of zegt die wil ik hebben , en vervolgens "het is overgemaakt hoor stuur maar op"
envervolgesn blijkt er niks overgemaakt en reagerd die persoon niet op pbs ed ..

Daarom stuur ik nooit iets voor ik het op mijn bank zie staan.
Ik heb het ook heel vaak ja. Dan vragen ze je rekeningnummer en dan mail je die en vraagt hun adres om vervolgens niks meer te horen Rolleyes

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 20:26

ook zo leuk , de bied maar topics ,
pb je de winnaar welke vervolgens of gelijk al niet reageerd
of wel braaf adres pbt en vervolgens niet betaald of reageerd

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 09:44

Of omgekeerd, jij bied ergens op, maar hoort vervolgens niks meer
van de verkoper Clown
Waarom zet je dan iets te koop, denk ik dan...