Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sence schreef:Ik heb er niet zoveel last van. Behalve als IK iets te koop aanbied, iemand heeft interesse en bied, en ik hoor er vervolgens niets meer van.
Immetje schreef:Nou ik heb een wel eens een advertentie met tekoop gevraagd geplaatst..nml een bruin springzadel (welk merk en welke maat)
Je wilt niet weten wat voor een onzin mailtjes je dan krijgt...zucht de een bied een zwart zadel aan (ahum..ik zocht toch een bruin dat ik ..) de ander mailt zijn internet winkel aanbod toe..haha...ze hebben nou niet het zadel waar ik naar op zoek ben..![]()
Aan een kant begrijp ik het wel, maar van mijn kant..ik mail hier dus NIKS aan terug...maar gelukkig kwam ook een verlossend berichtje van iemand die er wel een tekoop had..(BRUIN..haha)
meggiemeg schreef:Het kan ook zo zijn dat diegene hetzelfde te koop aan wil bieden maar eerst kijkt of er veel zijn die hetzelfde te koop hebben?
nickyu schreef:Sence schreef:Ik heb er niet zoveel last van. Behalve als IK iets te koop aanbied, iemand heeft interesse en bied, en ik hoor er vervolgens niets meer van.
of zegt die wil ik hebben , en vervolgens "het is overgemaakt hoor stuur maar op"
envervolgesn blijkt er niks overgemaakt en reagerd die persoon niet op pbs ed ..