regels e.a

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

regels e.a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 20:49

echt, ik erger me dood aan sommige mensen die op e.a posten. ok, van de week heb ik zelf ook een foutje begaan( ik had 2 advertenties binnen 1 week geplaatst en achteraf wist ik dat wel maar toen was het al te laat om hem eraf te halen) maar ik heb vandaag al zeker 6 x getemd over mensen die telefoonnummers in topics hadden staan en over verkeerd of dubbel geplaatste topics. het lijkt wel alsof niemand die regels leest. het kan ze gewoon niet schelen lijkt me soms. kom op mensen, lees eerst de spelregels even voor je iets op e.a aanbiedt. ook ergelijk vind ik de topics met hele kledingkasten erin. er word zo ontiegelijk veel aangeboden dat je door de bomen het bos niet meer lijkt te zien. ben ik nou de enige die zich hier aan ergert?

slimmerik

Re: regels e.a

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 21:34

Niet iedereen leest de regels, zelfs jij dus niet. Knipoog Haha! Ik kan er wel mee leven. Pling

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 21:46

hee, hee, ik ken de regels van e.a echt wel(ben er niet voor niks moderator geweest), alleen had ik er niet bij stilgestaan dat ik een dag eerder ook een topic erop had gezet. dat is heel iets anders dan een telefoonnummer in een topic plaatsen Knipoog

Lucieluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:48

Ieder mens maakt fouten dat gebeurt nou eenmaal..

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 22:55

tja als je de regels even leest die bovenin e.a staan hoef je die fout niet te maken. de regels zijn er toch niet voor niets

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:59

De moderators zijn er ook niet voor niets Haha!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:03

En dus is het maar oké om niet de regels te lezen en dus je telefoonnummer o.i.d. in een topic te zetten terwijl het niet is toegestaan?
Sorry Slimmerik, maar dat vind ik een slap argument. De moderators zijn er inderdaad om mensen te wijzen op hun fouten, maar als iedereen maar klakkeloos topics neerzet zonder de regels te lezen, dan blijf je bezig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:19

ach jah iedereen maakt wel eens een foutje, zelfs jij dus zou er geen probleem van maken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:22

Ach, al zetten ze het hele telefoonboek er in.. Ga er nog niet dood van, en iedereen maakt wel eens 'n foutje. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 17:49

De regels en richtlijnen van EA zijn recent op de schop gegaan en opnieuw verwoord en (hopelijk) verduidelijkt. Daarnaast doen wij ons best om mensen die de regels overtreden via een pb uit te leggen wat er niet aan hun topic voldeed en of ze de regels willen doorlezen. Veel meer kun je toch niet doen. Die mensen kennen de regels dan, en zullen dat in het vervolg ook lezen of eventueel andere mensen tippen waar ze op moeten letten.

Foutje maken hoort erbij, en ik kan me best voorstellen dat mensen eens iets over het hoofd zien of vergeten.