Het is duidelijk dat er nog veel problemen zijn: we zijn nog bezig met het fixen van de traagheid en met kijken wat er nou precies allemaal aan de hand is geweest, als we dat weten volgt een update. //Eline
Laatst bijgewerkt door Eline op 07-08-08 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Zie [mod]
Nou dat "we zijn er weer" laat maar weg........... Ik heb nog veel problemen met berichten plaatsen, en hij wil echt nog niet alles weer openen. Maar idd wat was er aan de hand dat Bokt er zo uitvloog???
jemig, wat is er gebeurt? Hij was heel traag en toen stopte hij ermee. En nu ook heel traag, moest 3x vernieuwen na een melding 'webpagina niet beschikbaar' te hebben weggeklikt. Nog lang niet 100% dus! (of ben ik de enige? In dat geval wil ik graag hulp)
edit: ik moest dit berichtje ook in meerdere keren plaatsen, gelukkig had ik het al verwacht en al gekopierd..
Het kost mij ook nog héél véél moeite om ergens te komen op Bokt.
Goh, ik heb gisteren al mijn favoriete topics echt gemist! Ben benieuwd hoe het met Canjer is, of er een lekker recept voor vanavond bij staat, of ik een goede tip lees in het informatieve deel, of ik me nog ergens lekker mee kan bemoeien......
Jaaaaaahhhhhh!! eindelijk....adem in....adem uit....tel tot 12.3123.60000000000 en ontspan Braaaaaafffff databeessie....braaaffff "aait databeest lieflijk over het veruele koppie "
Manmanman dat begon toch wel degelijk op een trauma te lijken hoor,de sfeer in huis was er behoorlijk door aangetast. Hard dichtslaande deuren....pinnige opmerkingen en antwoorden....het servies werd al voorzichtig geïnspecteerd op grip en gooisnelheid.Smijt-analyses waren al redelijk in beeld...geen bokt...geen pagina kunnen vinden...al die tijd snif....wat een drame.
Gelukkig is het blauw weer te zien en gaan we er met frisse moed tegenaan,al is het wel in een moordend tempo want alles is nog erg traag en niet alles is nog functioneel....maar WERE BACK IN BUISSINESS!!
Gelukkig heb ik er helemaal geen verstand van, maar dat zekeringverhaal geloof ik dus echt niet.
Ten eerste, elke (normale) server heeft 2 voedingen. De eerste zit op een andere stroomcirquit dan de andere (mits goed aangesloten). Dus als er 1 zekering knalt (als er uberhaupt al zekeringen zitten in een serverruimte ) draait het andere stroomcirquit door.
Als allebei de stroomcirquits eruitvallen, heb je een grote batterij (ups) die de stroom erop houdt. Als die uitvalt (meestal trekken die het maar een paar minuten) is er een dieselgenerator die de stroom erop houd.