Hallo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gansje

Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-08 23:15

Hee, ik ben Manon Arts en ik ben 17 jaar. ik rijd al vanaf mn 6de. Toen kreeg ik mijn eerste pony, Mickey, (zie meer over hem op mn profiel). Met Mickey heb ik wedstrijdjes gereden en vond het toch wel heel erg leuk, we zijn dan ook Utrechts Kampioen geworden! Uiteindelijk waren we M1+4, toen ging Mickey met pensioen, ik heb Mickey nu al 11 jaar. Na Mickey, toen ik 16 was, kreeg ik Fransiska, zij was al wat ouder maar toch een super leerpony om veel mee te winnen! Toen Sis 20 was, ging ze weer bij me weg. Heb haar ongeveer een jaartje gehad, ze was echt mn liefie. We hebben samen het Z bereikt, en eindigden op Z2+6. Na Sis, kwamen we Elegance tegen.. een showert van Ed King Hill x Neron. Elegance is een superpaardje en heel lief. Af en toe met rijden kan hij een ettertje zijn maar hij heeft zijn beweging heel hard nodig. Ik heb Elegance nu vanaf oktober en we zijn na een maand gestart. We zijn nu Z2+10! Elegance kan ook super springen, hij sprong dan ook Z bij zijn vorige eigenaren. Elegance is echt super lief in de omgang en op wedstrijd geeft hij zich voor 1000%! Hij is nu echt mn vriendje en we gaan er voor!

Afbeelding
Elegance! Cheese!

_Liez

Re: Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 09:04

Wat een cool paard
1 ding bokt is verslavend

nathalieeee_

Re: Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 15:13

Leuk paard hoor, en welkom op bokt! Lachen . Je zult er veel plezier aan hebben Haha!