voorstellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Startlight

voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-08 00:57

Mijn naam is Richard (rick/rich) 43 jaar , gek op paarden maar een beginner, en soms wat angstig, behalve als ik er eenmaal op zit....
Woon in Joure en onze cindy (haflinger van mijn partner) staat hier in pension

Omdat mijn partner hier al een account had, en ik dus niet, heb ik via zijn account (stiekum e.e.a. gepost onderandere bij gezocht...bomproof...

Maar ik ben geslaagd en dacht "kom laat ik mezelf ook maar eens registreren", maar ik ben een leek vergeleken bij jullie, dus als ik eens een stomme vraag stel.... "val me dan niet gelijk aan..."

Ik heb een lieve Tinkermerrie gekocht vandaag... ingeschreven bij I.C.S en een dochter van O'Malley,
vreselijk mooi en ik was meteen verliefd. prachtige twinkels in haar ogen en en klikte voor mijn gevoel ook meteen... ik heb de naam sterre verruild voor Starlight, omdat sterre heel erg lijkt op een woord dat in Friesland (sterf) heet...

Er is wel één nadeel en dat is zomerexceem maar we hebben dat ook met de haflinger, maar goed onder controlle.....
Uiteraard moet starlight wel even goed gereden worden, en we gaan kijken hoe verkeersmak ze is...
want ze is alleen maar gebruikt als fokmerrie, en had dus ook een tinkermerrieveulen aan haar zijde....
die ook braaf meerende in de bak, geweldig gezicht....

_BLOEMPOTJE

Re: voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:04

Welkom Lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:52

Welkom hier Lachen

jammer van de typfout in je boktnaam!
Laatst bijgewerkt door snowdon op 03-08-08 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

gaapje