Technische Vraagbaak: Zeer weinig reactie's?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cupcake_

Technische Vraagbaak: Zeer weinig reactie's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 13:01

Het valt mij de laatste tijd erg op dat er zeer weinig tot bijna geen een reactie ('s) worden geplaatst op topic's in de Technische Vraagbaak.
Heb daar toevallig laatst een topic geopend, en ook daar werd heel weinig op gereageerd.
Meer mensen die dit herkennen?
(Wil nu trouwens niet 'klagen' ofzo, meer gewoon vragen of het jullie ook zo opvalt..)
TV wordt gemiddeld door 0.08% (Dacht ik..) van Bokt bekeken..
Groetjes Bibi

Sorry als hier al een topic over is, heb de zoekfunctie gebruikt maar niets gevonden.. Bloos
[Edit] En mod's, ook sorry als het hier verkeerd staat Bloos

Anoniem

Re: Technische Vraagbaak: Zeer weinig reactie's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:04

Wat mij opvalt (ik loop af en toe TV even langs en geef dan een reactie op alle topics waar ik wat zinnigs op te zeggen heb), is dat een probleem vaak óf binnen 4 berichten is opgelost (vind het niet raar dat er weinig wordt gereageerd), óf dat het zo complex is dat weinig bokkers er raad mee weten (gros houdt zich stil: begrijpelijk). Een enkele keer komt er een "goed lopend" topic langs, maar TV is voornamelijk probleemoplossend en voor het oplossen van een probleem zijn vaak geen 3 pagina's nodig.

Verder zal het vanzelfsprekend vooral een subforum zijn waar je komt op hulp te vragen óf om hulp te geven. Mensen die hulp kunnen geven op TV zijn er niet héél veel (aantal "handige" mensen, aantal mensen met bijvoorbeeld hetzelfde product, heel veel mensen die zich er maar niet in wagen), maar das ook logisch.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:07

Ik kijk af en toe wel eens bij TV, wordt inderdaad niet zo heel veel gepost, maar ik denk ook dat dat komt omdat er gewoon weinig techneuten op bokt zitten. Op topics over telefoons en software enzo komen wel veel reacties, das iets waar de meeste mensen wel vaker mee te maken hebben, en die problemen zijn inderdaad vaak na een paar posts opgelost.. Maarja van bepaalde typenummers van hardware, of onbekende merken huishoudapparatuur hebben de meeste paardenmensen geen verstand.

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 13:08

Nouks schreef:
Wat mij opvalt (ik loop af en toe TV even langs en geef dan een reactie op alle topics waar ik wat zinnigs op te zeggen heb), is dat een probleem vaak óf binnen 4 berichten is opgelost (vind het niet raar dat er weinig wordt gereageerd), óf dat het zo complex is dat weinig bokkers er raad mee weten (gros houdt zich stil: begrijpelijk). Een enkele keer komt er een "goed lopend" topic langs, maar TV is voornamelijk probleemoplossend en voor het oplossen van een probleem zijn vaak geen 3 pagina's nodig.

Hmm ja hier ben ik het ook wel mee eens.
Ik ben zelf ook niet zo technisch, dus heb er niet zo veel te zeggen..
Er zijn denk ik al niet zoveel technische mensen, en idd; plus dat een aantal zich stil houden..
En inderdaad wat jij zegt; problemen zijn al snel opgelost..
Had ik tóch wat beter moeten nadenken Clown

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 13:09

MysticTinker schreef:
Ik kijk af en toe wel eens bij TV, wordt inderdaad niet zo heel veel gepost, maar ik denk ook dat dat komt omdat er gewoon weinig techneuten op bokt zitten. Op topics over telefoons en software enzo komen wel veel reacties, das iets waar de meeste mensen wel vaker mee te maken hebben, en die problemen zijn inderdaad vaak na een paar posts opgelost.. Maarja van bepaalde typenummers van hardware, of onbekende merken huishoudapparatuur hebben de meeste paardenmensen geen verstand.

Tsja, het kan aan mij liggen, maar ik vind bij topic's over telefoons etc nou ook niet echt dat er veel reactie;'s worden geplaatst..
Het is wel toevallig dat mijn topic over abonnementen gaat, en daar zijn ook maar 2 reactie's, en allebij van 1 meisje.. Clown

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 13:56

trouwens die link die je geeft dat zijn de percentages dat die bokker bekijkt Knipoog

Dit is jouw lijstje

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-08 16:04

oh, oeps Bloos
Dankje.. Schijnheilig
Ik dacht al, huh? Bij haar staat er 0.27 % en bij die ander weer 0.08 %.. Bloos

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 19:34

Inderdaad ik had een keer een vraag over De Vista look en eerst kreeg ik dan snel reacties's maar daarna duurde het erg lang..
Ik wou ook nog iets technichs vragen maar durfde niet want dacht dat ik toch geen reactie kreeg Lips are sealed.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 00:03

Ik bekijk alleen maar FZ, TV & UK via de index de rest zie ik wel via de homepage...

Tja,... niet iedereen weet nou eenmaal direct een oplossing voor die problemen en vaak worden er best ingewikkelde dingen gevraagd.

Maar ook al word het weinig bekeken, wat dan?