nog geen 25 nuttige berichten, dus...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

nog geen 25 nuttige berichten, dus...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 21:51

ik zie best vaak topics worden geopend als deze:
[PP] Paardenfoto's bewerken

ts weet dan al dat ze niet mag posten ivm nog geen 25 nuttige posts, dus post het dan maar ergens waar ze wel kan posten. ik tem wel braaf iedere keer, maar kan hier niet iets aan gedaan worden? en andere vraag: waarom moeten er 25 nuttige berichten worden geplaatst? kan dat niet worden veranderd? nu roept bokt het blijkbaar over zich uit om een soepzooi te worden van topics die ts niet op de juiste plek mocht starten en dus maar ergens anders post?

igor001

Re: nog geen 25 nuttige berichten, dus...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 21:56

die 25 nuttige berichten zullen zijn omdat je op bokt zit voor dingen die in topics geplaatst worden waar je wél in mag komen. De rest (wat dus niet begaanbaar is zonder die 25 nuttige berichten) is allemaal bijzaak van bokt.. gewoon just 4 fun of ter informatie van iets anders dan paarden. Zo ook het topic van deze ts, zij informeert naar iets wat niet perse op bokt hoort. Bokt is voor paarden, niet voor bewerkingsprogamma's, ookal gaat het om paardenfoto's.

Ik vind het wel goed van bokt, anders kan iedereen net zo goed lid worden om het over andere dingen dan het *hoofd* onderwerp te hebben. Dat is uiteraard niet de bedoeling natuurlijk.

Eerst lekker bokt gebruiken waarvoor het is gemaakt, en dán pas profiteren van de extra's Knipoog
Zo moet het ook.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 22:01

ja, maar dit is ook irritant. al heb je natuurlijk kans dat het anders nog veel erger is... :s

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:13

Op zich kan ik het me wel voorstellen dat je eerst die nuttige berichten moet plaatsen.
Dat was toch om te voorkomen dat mensen een account aanmaken als ze een bericht zien waar ze meteen op willen reageren?
Ik kan me nog wel een topic herinneren waar de gemoederen hoog opliepen juist door mensen die zich speciaal voor dat topic aangemeld hadden.
Als je dan eerst 25 berichten moet hebben geplaatst, hou je dat in elk geval tegen.

Maar ik vind wel dat je die 25 berichten dan ook moet plaatsen en niet, net als bij jouw voorbeeld, dan maar ergens een topic gaan openen op een plek waar het niet hoort.
Overigens zag ik dat die ts al 96 keer had gepost, dan had je die 25 toch makkelijk kunnen halen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-08 22:16

niet als je alleen reageert in itp topics ofzo Knipoog

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 22:18

Ik bedoel, dat je dan best de moeite had kunnen nemen om eens een 'nuttig' bericht achter te laten.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 01:18

Op het moment dat je op zulke topics temt, eindigen ze met een slotje.

De reden voor de 25 berichten is heel simpel. Bokt is bedoeld als forum voor mensen die iets met paarden hebben. De overige fora zijn een extraatje en het is niet de bedoeling dat iedereen voor die extra's lid wordt, zodat het paardengedeelte bijzaak wordt op Bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 08:54

van mij zou het zelfs omhoog mogen naar 50 of zelfs 100
Alleen maar komen voor de huiskamer... het blijft idd een paarden forum

because_live

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:03

weetje ik nsap je probleem ik meot er nu ook nog 25 en ik had een ander account die hb ik verwijderd en een nieuwe aangemaakt nu vind ik het best irritant om die 25 te halen maar het is wel goed dat ze het doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-08 09:09

je kunt geen account verwijderen...nu geef je toe een SA te hebben Lachen