Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:ik denk dat vele mensen heel blij zullen zijn met een manege forum.. Ik zelf bijvoorbeeld rijd op manege pony's. En tussen al die mensen die eigen pony's hebben heb ik vaak het gevoel alsof er een beetje uit de hoogte word gekeken, al is het misschien alleen mijn gevoel. Bovendien, lijkt het me super leuk om ff lekker met andere manege meisies over maneges te babbelen... want tussen al die mensen met eigen en verzorg pony's komen de manege pony's er niet echt uit...
DaphneL schreef:Probeer het gewoon eens uit, om een topic over een manege te openen, want volgens mij heb ik er nog bijna nooit één gezien.
Op de meeste topics reageren mensen met een eigen paard, als jullie nou eens hetzelfde doen en er ook gewoon op gaan reageren, als alle manege-ruiters dat doen die hier komen is er niemand meer in de meerderheid of minderheid.
Lielle schreef:Ik zou wel een discussieforum willen hebben voor alle onderwerpen die al honderd keer langs gekomen zijn en de 'oudgedienden' redelijk hun neus uitkomen, terwijl nieuwere leden die discussues terecht wel leuk vinden. Slof, met/zonder cap, bandages en zo.
naam "de stapmolen" misschien }>
dr_jacksel"]
[quote="Lielle schreef:Ik zou wel een discussieforum willen hebben voor alle onderwerpen die al honderd keer langs gekomen zijn en de 'oudgedienden' redelijk hun neus uitkomen, terwijl nieuwere leden die discussues terecht wel leuk vinden. Slof, met/zonder cap, bandages en zo.
naam "de stapmolen" misschien }>
Lovely schreef:Misschien mag ik hier even iets over zeggen. Volgens mij is bokt juist een forum waar iedere paardenliefhebber zijn verhaal of vraag of belevenis kwijt kan. Het is juist de bedoeling van bokt dat iedereen hier terecht kan en dat er dus juist géén scheidslijn komt tussen wel/niet paardenbezitters. Hoeveel reacties er komen op een topic hangt van verschillende dingen af, zoals de duidelijkheid van de vraagstelling, het taalgebruik enzovoort.