crossmonster schreef:Wat een onzin zeg... de mensen die dat zeggen hebben het wel heel hoog in de bol zeg..
Waar slaat het in hemelsnaam op, dit is een openbaar forum, en iedereen die het leuk vind om iets creatiefs te doen is toch *zet arrogante stem op* "Uk waardig"
Sorry hoor, maar degenen die zeggen dat iemand niet *zet arrogante stem weer op* "UK waardig" is , moeten misschien eens wat meer naar zichzelf kijken zeg, bahbah wat een arrogantie.
Helemaal mee eens. Ik heb pas mijn eerste UK-topic geopend en ik moet zeggen dat de reacties me wel aanstonden
Maar ik kan me voorstellen dat als je een reactie krijgt van "dit is niet UK-waardig", dat je dan zoiets krijgt van: "wat een beka*t gedoe is me toch dat!" Het komt idd heel erg arrogant over en ik hoop dat die term gewoon in het algemeen niet vaak gebruikt zal worden. Want ook al gebruik je het in de positieve zin, dan nog klinkt het arrogant.
Er is nergens "officieel bepaald" wat "UK-waardig" is of niet, dus die term slaat in zijn geheel nergens op. En maar goed dat die zonder onderbouwing verwijderd wordt, maar imo zou die ook met onderbouwing een opmerking kunnen krijgen. Als je zegt dat iets wel UK-waardig is, impliceer je ook dat andere dingen dat niet zijn.