Is dat misschien een idee net zoals het centrale paardennamen topic? Alleen vandaag al 2 topics tegengekomen met mensen die een naam zoeken voor een huisdier. Misschien makkelijker om er 1 centrale voor te maken?
Lijkt me een goed idee. Vindt sowieso dat een naam geven iets persoonlijks is aan een dier en dat anderen dat niet via de computer voor je zouden kunnen beslissen.
Ha ha volgens mij lees je niet goed. Gaat namelijk niet om paardennamen maar om huisdiernamen. Dus namen van honden, katten, hamsters of je goudvis noem maar op.
Vind het een goed idee om er een centraal topic voor te maken want je komt inderdaad ontzettend veel van die: Wie weet een leuke naam voor (bv) mijn konijn? topics tegen. Maar ik denk dat er beter een topic kan komen voor alleen huisdieren, mensen gaan niet zo snel daar zoeken voor een naam voor hun konijn etc.
Als er idd een dergelijk topic voor paardennamen is - en dat is er dus blijkbaar - dan zou dat voor BB inderdaad een goede oplossing zijn. Er zijn nogal wat nametopics geweest de laatste tijd... Ik ga het even overleggen met mijn medemods