ik 'mis' eigenlijk de XD smiley op bokt.. om 't zo maar even te noemen. Zo een als ze bijv. op hyves hebben met zo'n kruisje bij de ogen (dus ) en een grote grijns. Niet dat het een hoognodige behoefte is ofzo.. maar ik vroeg me af of er misschien ook een XD smiley op bokt kan. Want ik typ regelmatig XD (in hk topics dan met name ) de meeste snappen wel wat ik er mee bedoel, alleen laatst (in een topic) kwam de vraag ik zie soms dat XD staan.. wat is dat misschien dat dat ook duidelijker is als dat een smiley is.. En persoonlijk vind ik die dus ook 'leuk' het is dus geen must ofzo hoor..helemaal niet.. maar gewoon een vraag of dat evt mogelijk zou kunnen zijn Geen idee of er nog mee medestanders zijn?
tjah.. ik gebruik om toch veel.. meer in een zin van.. bijv. als je bijv in een hk topic iets over een hele domme actie verteld van jezelf.. bijv.. je bent met je voet (perongeluk!) midden in een emmer water gaan staan.. dan zet je er bijv. XD achter.. dan ga je niet die erachter zetten
dat voorbeeld is trouwens waargebeurd.. bij mij dus XD XD XD
wat moet x3 uitstralen? ik vind hem ook niet echt waarde geven die xD maar in de hk topics kom je hem idd wel vaak tegen, ik vind die rare tekentjes storender dan gewoon een smiley.. dus opzich zou ik de smiley ook wel weer fijner vinden, het leest zo stom als je een zin hebt en dan daarachter xD
Laatst bijgewerkt door Nathaliia op 11-07-08 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
die zet ik echt achter al mijn zinnen (waarschijnlijk omdat alles wat ik zeg gewoon ongelooflijk dom is XD) zou wel leuk zijn alsie zou komen, maar het is geen 1e levensbehoefte ofzo