Zat al die wat staat mooitopics

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Zat al die wat staat mooitopics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 15:14

Zit er al een tijd over na te dneken om dit topic te openen. Ik baal namelijk van al die: ik heb een vos en vind blauw een hele mooie kleur. Maar weet niet of dit staat. Wat voor kleur/soort dekje zal ik kopen?
Dan denk ik en soms reageer ik dan ook: KOOP DAN EEN BLAUW DEKJE!!!!
Pff echt sommige mensen vragen zich dan af wat voor soort dekje/kleur dekje/hoofdstel mooi is voor hun paard. Mijn commentaar, koop dat wat je leuk/mooi vind of nodig hebt en open niet van dit soort topics.
Iedereen heeft een eigen smaak en wil jij gifgroen op je vos neem dan gifgroen. Wat boeit jou of de hele wereld het nou dat het niet staat of dat het niet in de mode is.

Zo ik ben mn frustraties kwijt.
Oh ja reacties van: dan moet je niet reageren, vaak doe ik dat ook niet. Maar heb je enig idee hoeveel van deze topics dagelijks langskomen? Dus of ik het nou open of niet, ik zie de topictitel toch wel staan.

Faelivrin

Re: Zat al die wat staat mooitopics

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:18

Euh haha. Waar maak je je druk om. Haha! Ik kom die topic's niet eens tegen! Waar staan ze dan?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 15:18

Blijkbaar alleen in de fora die ik bekijk Vork

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:19

Ben het met je eens, is heel irritant. Als je iets mooi vind koop je het, vind je het niet mooi dan niet Clown

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:20

Tegenwoordig heb je de goedkeuring van heel bokt nodig. Want wat als die je dekje niet mooi vinden? Nagelbijten / Gniffelen
Nee ik irriteer me er ook aan. Ik koop echt wat ik zelf mooi vind, en wat een ander daarvan vind moet 'ie zelf weten.

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:24

Het zijn inderdaad wel zinloze topics, alhoewel ik zelf ook wel eens zo'n topic geopend heb, voor een halster voor mijn Tinker Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 15:24

Achja ik irriteer me ook aan mensen die niet beter lezen in die topics Lachen

IndianLady @ [FJ] Staat een brede neusriem bij een fjord?
Daar had je het over toch? Knipoog

Zij heeft helemaal nergens staan dat ze een hoofdstel met brede neusriem wil kopen, nee ze wil eerst weten of dat staat.
Ze wil alleen iig een nieuw hoofdstel Lachen

Niks mis mee om advies te vragen op bokt.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 15:37

dit topic is niet de aanleiding, maar is wel de druppel die ..

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 16:33

Mm, kom die topic's zelf niet vaak tegen. Vind het zelf ook onnodig om voor zoiets advies te vragen op bokt maar als een ander wel graag de mening van een ander wil weten waarom zou ze dat dan niet mogen vragen? Als jij aan die topic's ergert moet je ze gewoon niet openen. En ze links laten liggen. Lachen

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:04

Ik ben zulke topics ook nog vrij weinig tegengekomen hoor.
Maar kan me wel voorstellen dat je je eraan ergert.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:06

Ik kom weinig van dergelijke topics tegen. Maar als je je eraan ergert, dan lees je ze toch gewoon niet? Frustratie opgelost Lachen
Anders is voor zoiets misschien een centraal topic te overwegen...

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:10

IndianLady schreef:
dit topic is niet de aanleiding, maar is wel de druppel die ..

ow geweldig jouw profiel ROFL haha echt super gedaan,

ff on-topic: Ik erger me er ook aan, en het gaat gewoon naar mijn mening nergens over Clown
maar kijk er dan ook niet naar, heb betere dingen te doen Haha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-08 18:12

IndianLady schreef:
Zo ik ben mn frustraties kwijt.
Oh ja reacties van: dan moet je niet reageren, vaak doe ik dat ook niet. Maar heb je enig idee hoeveel van deze topics dagelijks langskomen? Dus of ik het nou open of niet, ik zie de topictitel toch wel staan.

Om mezelf even te quoten Clown

Ik reageer ook lang niet in alle topics, maar ik zie ze wel degelijk staan. Bij fjorden, bij shetlanders en vooral bij paardenpraat.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:35

absque_dubio schreef:
Tegenwoordig heb je de goedkeuring van heel bokt nodig. Want wat als die je dekje niet mooi vinden? Nagelbijten / Gniffelen
Nee ik irriteer me er ook aan. Ik koop echt wat ik zelf mooi vind, en wat een ander daarvan vind moet 'ie zelf weten.

Nee, het gaat nog niet eens om de goedkeuring. Mensen willen gewoon een reden hebben om een topic te openen Vork

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 12:38

absque_dubio schreef:

helemaal met je eens gewoon kopen wat je mooi vind je paard kijkt er echt niet naar of hij/zij het ok mooit vind staan

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 14:57

Nog steeds niet zo'n topic tegen gekomen hoor. Clown Ben het wel met jullie eens dat je gewoon moet kopen, paard merkt er toch niks van en buiten uit op wedstrijd moet je toch wit. Clown

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 17:06

Ik kom eigenlijk ook niet zo vaak zo'n topic tegen maar vind ze ook zinloos. Als je iets wil kopen dan koop je het gewoon *LOL*. Na zo'n boktadvies ben je nog altijd niets verder want hier zitten ook verschillende mensen met verschillende meningen...
Maar mij hier aan ergeren nee hoor Lachen. Ik klik zo'n topic gewoon niet aan Haha!.

Maar wat wil je dan dat hier aan gedaan word Indian Lady? Slotje op het topic, een UN, een OW, een ban...

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 17:12

Kijk nooit naar topic's die mij irriteren oid.. Iedereen vind weer een ander bepaald topic leuk. Als iedereen gaat opnoemen wat haar/hem irriteert aan bokt, zal bokt wel erg klein worden qua topic's..