Als ik bokt zit, wordt ik steeds weer afgemeld als ik naar een nieuwe pagina ga. Dit is niet bij alle keren dat ik ergens anders heen ga zo, maar dan opeens moet ik me weer inloggen. Ik vink steeds weer het hokje "meld me automatisch aan bij volgende bezoek" aan, maar dat werkt niet. Ook zonder aanvinken blijf ik er niet in.. Dit is alleen op mijn computer beneden, boven kan ik gewoon hierheen surfen (en meld ik automatisch aan, omdat ik dat altijd aan heb staan) en kan ik gewoon urenlang bokken zonder eruit gegooit te worden. Help!?
nee, dat hoop ik ook voor je! het is heel vervelend. Het lijkt me ook niet dat er veel mensen zijn die hier last van hebben, dan was er ondertussen al wat aan gedaan denk ik. Heb jij nog tips?
Nu weet ik het niet meer, ik heb de cookies verwijders maar nog steeds wordt ik steeds afgemeld. Zijn er nog andere ideeën of tips? ik vind het echt behoorlijk irritant!
Ik heb daar ook last van gehad, toen zei Eline dat ik de cookies moest verwijderen geloof ik. Anders Eline ff pb'tje sturen!
aangezien eline dat dan dus had gezegd dacht ik dat ik ze eraf moest halen.. en nu zijn ze er dus af, maar ik zal proberen om er dan weer meer op de krijgen (bedoel je dat? Hoe moet dat? ben niet zo technisch hoor ).. Bedankt voor de tip!