en ben ik de enige die dat ziet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Denise schreef:Ik denk dat ik weet hoe dat komt. Die topics die ze gestart hebben, zijn gestart toen ze nog geen mod waren (gok ik). Daarom staan ze er nog in het zwart (nouja blauw).
Of zit ik fout?
Ibbel schreef:In het topic dat Casperrr aanhaalt staat trouwens wel het antwoord van Bart: dat de namen van mods/mids/beheer etc in de overzichtspagina's in kleur zijn is redelijk recent ingevoerd. De topics van mods waarbij hun naam in het blauw staat zijn van voor die datum.
Ibbel schreef:Dat zei ik:
Ibbel schreef:In het topic dat Casperrr aanhaalt staat trouwens wel het antwoord van Bart: dat de namen van mods/mids/beheer etc in de overzichtspagina's in kleur zijn is redelijk recent ingevoerd. De topics van mods waarbij hun naam in het blauw staat zijn van voor die datum.
eknein schreef:Heeft ze het geplaats voordat ze mod werd? Dan blijft het in de oude kleur staan toch?
Ibbel schreef:Nee het klopt niet, want ik weet dat ik die topics als mod heb geopend
Maartje1990 schreef:eknein schreef:Heeft ze het geplaats voordat ze mod werd? Dan blijft het in de oude kleur staan toch?Ibbel schreef:Nee het klopt niet, want ik weet dat ik die topics als mod heb geopend