Nou kreeg ik vandaag weer een reclame bericht van een bokker via pm. Deze had in een (oud) topic ergens een bericht van mij gelezen wat o.a. met de omgeving Groningen/ manege's had te maken en stuurde mij toen een pm met reclame.
Nou vind ik het helemaal niet zo erg dat je ééns een keer een pm'tje krijgt met reclame hoor! Maar ik begin me er nu wel aan te irriteren. Als het nou bij één keer blijft maar dat gebeurt niet, te pas en te onpas pm's met aanbiedingen voor fotoshoots,paardenspullen,dierenkooien,kittens die een goed tehuis nodig hebben,paardenrusthuis donatie,iemand die al z,n paardenspullen wegdoet, vrijwilligers gezocht etc.
Ik gooi deze pm's meteen weg en reageer er niet op maar nu reageerde ik maar ééns een keer..
De desbetreffende bokker waar ik vandaag een pm van kreeg zegt ja verdorie wat is er nou zo erg aan, doe ermee wat je wilt, ik krijg altijd leuke reacties.
Tja maar als je elke keer zulke berichten krijgt word het best irritand vind ik persoonlijk... Het gaat niet specifiek om die ene persoon maar gewoon alles in zijn geheel.
En om de één of andere reden vind ik het zelf niet zo netjes om ongevraagd reclame te gaan sturen, ligt dat aan mij of denken jullie daar ook zo over?
Volgens mij was het verboden om commercieel getinte berichten via pm te versturen.
Wat vinden jullie er nou van?