Ongewenste reclame via pm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SONY

Ongewenste reclame via pm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 11:37

Hallo,

Nou kreeg ik vandaag weer een reclame bericht van een bokker via pm. Deze had in een (oud) topic ergens een bericht van mij gelezen wat o.a. met de omgeving Groningen/ manege's had te maken en stuurde mij toen een pm met reclame.

Nou vind ik het helemaal niet zo erg dat je ééns een keer een pm'tje krijgt met reclame hoor! Maar ik begin me er nu wel aan te irriteren. Als het nou bij één keer blijft maar dat gebeurt niet, te pas en te onpas pm's met aanbiedingen voor fotoshoots,paardenspullen,dierenkooien,kittens die een goed tehuis nodig hebben,paardenrusthuis donatie,iemand die al z,n paardenspullen wegdoet, vrijwilligers gezocht etc.

Ik gooi deze pm's meteen weg en reageer er niet op maar nu reageerde ik maar ééns een keer..

De desbetreffende bokker waar ik vandaag een pm van kreeg zegt ja verdorie wat is er nou zo erg aan, doe ermee wat je wilt, ik krijg altijd leuke reacties.

Tja maar als je elke keer zulke berichten krijgt word het best irritand vind ik persoonlijk... Het gaat niet specifiek om die ene persoon maar gewoon alles in zijn geheel.

En om de één of andere reden vind ik het zelf niet zo netjes om ongevraagd reclame te gaan sturen, ligt dat aan mij of denken jullie daar ook zo over?

Volgens mij was het verboden om commercieel getinte berichten via pm te versturen.

Wat vinden jullie er nou van? Knipoog

xDramaQueen

Re: Ongewenste reclame via pm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 11:51

als je zo graag een fotoshoot wil oid, dan reageer je toch wel zelf, vind die reclame zo'n bullsh*t, je krijgt dan ook de wind van voren bij mij, net zoals op hyves, ook elke keer die stomme mailtjes ik heb maar één keer hoeven waarschuwen gelukig.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 11:52

Ik ontvang ze nooit.
Daar ben ik eigenlijk wel blij om.

Snap je reactie goed!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 11:54

Ik zou het ook echt vervelend vinden om omgeacht reclame via pm`s te krijgen. Als je iets wilt kan je dat hier zelf wel opzoeken daar is bokt voor. En als hun iets willen vertellen kunnen ze hier ergens wat plaatsen. Y:)
Maar niet via pm

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 11:57

Inderdaad dat vind ik nou. Maar meestal als je er wat van zegt dan krijg je meteen een verontwaardigde reactie zo van: wat maakt dat ene mailtje nou uit, en iedereen vind het altijd leuk dat ik dit zo goedkoop doe, en als het je niet bevalt kan je het toch gewoon weggooien...

Tja persoonlijk vind ik niet dat jij mensen die je niet kent en er niet om vragen reclame gaat sturen.. maar blijkbaar denken ze daar zelf vaak anders over.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 11:58

Hahaha..... Dit is al het tweede topic over deze bokker!!! Tenminste ik denk dat ik weet wie het is Haha!

[FZ] Reclame PM.

Zou even contact opnemen met een MOD, hebben geloof ik al meerdere mensen gedaan!

Zo krijgt ze nog meer reclame, alleen geen positieve

Edit; link andere topic geplaatst

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 12:12

Nee deze die ik vandaag kreeg ging niet over een fotoshoot al had ik die wel eerder gehad inderdaad over een fotoshoot. Heb het gemeld bij Heike wist niet welke MOD ik ervoor moest hebben en waar ik een lijste met MODS zou kunnen vinden Lachen

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:27

Reclame via PB, lijkt me nu niet iets om je druk over te maken maar als het te veel word kan ik begrijpen dat het irriteert.
Goed dat je Heike hebt gecontacteert.

(Volgens mij kan je hiervoor ook bij elk groentje terecht)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:28

Daar zijn ook al een aantal topics over geweest op FZ, gebruik de zoekfunctie eens zou ik zeggen Knipoog

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 12:30

lindake schreef:
Reclame via PB, lijkt me nu niet iets om je druk over te maken maar als het te veel word kan ik begrijpen dat het irriteert.
Goed dat je Heike hebt gecontacteert.

(Volgens mij kan je hiervoor ook bij elk groentje terecht)

Klopt af en toe ééns een keer vind ik het ook niet erg hoor maar op een gegeven moment als het steeds meer word, word het vervelend en als je er dan op reageert dat je er geen belang bij hebt en je krijgt ook nog een verontwaardige boze reactie... tja... Sigaar

@nijn dat wist ik niet Lachen

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:31

Ik heb vanmorgen ook een berichtje met reclame gehad van deze bokker.
Voor 1x vind ik 't niet erg,maar moet van mij ook niet vaker gebeuren hoor!
Kan me wel voorstellen dat je er dan gauw flauw van bent...

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:32

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 21:48

[LZP] > [FZ]