Het nieuwe HAW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellex

Het nieuwe HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 15:02

Ik moet eerlijk zijn dat ik het nieuwe HAW helemaal niet leuk vind. Een leuk berichtje mag niet eens meer want het is niet opbouwend enz. Het is toch een gezelligheidsforum, geen trainingskamp? Tuurlijk zijn de topics er om tips te geven, maar als een keer een leuk berichtje als leuke pony, je hebt een nette zit en bla bla bla geplaatst wordt, vind ik het niet nodig dat deze constant verwijderd worden. Of ben ik hier de enige in?

ponyparadijs

Re: Het nieuwe HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:04

Helemaal mee eens. Ik reageer maar helemaal niet meer.

Anoniem

zeker niet em Haha! maar let maar op mijn woorden dit topic wordt zo gesloten met een verwijzing naar een ander (gesloten) topic hierover

Bluem

Nee je bent niet de enige maar er morgen ook geen topics meer over geopend worden......

Anoniem

Mee eens. Volgens mij had ik er al meer mensen over gehoord dat het misschien beter is om het onder RT te gooien. En dan de rest allemaal gewoon bij ITP. Dan is de scheiding duidelijker en is HAW niet specifiek een fotoforum, maar een leerforum, maar wel uit de Kantine.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:05

Nee hoor, ik ben het grotendeels wel met je eens, maar vaak werden die one-liners van : Oh wat een mooie pony ....
wel 10 x herhaald en daar ergerde ik mij wel eens aan.
Ik denk daarom ook dat dat de reden is geweest voor bokt om daarom nieuwe regels in te stellen en niet iedereen vind dat oké

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:06

Ik vind het jammer dat nog steeds mensen topics er neer zetten, die eigenlijk met weinig commentaar punten eens zijn.
Verder kan je verdere reacties toch altijd naar diegene pb'n?

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 15:06

ja precies Juul!
Kaatje77: Ja daar ergerde ik me ook wel aan, maar dit is zo, zo strak en zo drastisch
Ik zou het heel jammer vinden als dit gesloten wordt, want ik durf dus niet eens een reactie naar een ander te plaatsen omdat het vast niet goed genoeg is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:07

Zal ik een verzoekje indienen op FZ ervoor? Om het naar RT te verplaatsen?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:08

Onder RT is opzich best een goede optie, en dan niet uit de kantine want rijtechnisch commentaar is toch best nuttig Lachen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-08 15:08

Ik vind Patsur haar optie een goede Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:09

Of zoals al gezegd het HAW splitsen, want rijfoto's op ITP gooien gaat ook onoverzichtelijk worden. Desnoods maken ze onder HAW een subforum zoals ze nu ook met springen gedaan hebben.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:09

nou.. ik had van de week een gezellige opmerking bij een meisje of de foto's op de Almelose ruiterdagen waren genomen, dat ze vast en zeker straks in het L1 het goed zou doen en dat haar pony iets minder "strak" in de hals moest lopen.
Kreeg ik een PB van een mod dat het was weggehaald wegens herhaling van de opmerking met de hals en verder geen relevante informatie.

nou sorrie hoor... inderdaad.. dacht dat bokt ook voor de gezelligheid was.
als je geen eens meer zoiets mag neerzetten?
een oneliner van " mooie pony' en that's it, OK kan helemaal begrijpen dat dit niet de bedoeling was, maar ik had bv toch een echt verhaaltje er neergezet en zelfs dat mocht niet.

ik ben nu ook al zover dat als ik hele leuke foto's zie, ik maar niest meer schrijf. lijkt me niet de bedoeling van het topic en niet leuk voor degenen die het plaatsen.
die vinden het ook wel een keer leuk om eens niet continue op elk puntje afgekeurd te worden maar gewoon een compiment te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Lowara op 21-06-08 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:11

of even de zoekfunctie gebruiken want hier zijn nu al zoveel topics over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:11

patsur schreef:
Onder RT is opzich best een goede optie, en dan niet uit de kantine want rijtechnisch commentaar is toch best nuttig Lachen

Maar als het onder RT staat is het uit de kantine? Knipoog

Of jij bedoelt een apart subforum HAW-RT en HAW-Fun. Oid? Onder ITP vind ik ook onoverzichtelijk idd. Helemaal mee eens..

Aargh waarom kan Bokt niet het Bokt blijven van een aantal jaar terug?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-06-08 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:13

lowara; je krijgt inderdaad nóg minder reaacties, geeft het gevoel alsof niemand kijkt terwijl je wél de moeite doet om de foto's te plaatsen en de nodige info tegen enz. Dat vind ik heel jammer.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:13

Ik heb de vraag gesteld hoe het moet als je zowel leuke comments wil, maar ook nuttige rijtechnische tips. Moet je dan maar 2 topics op ITP en HAW kletsen? Nog geen antwoord gehad, heb em opnieuw verstuurd. Lachen Vind het nog altijd van den zotte dat je rijfoto's op ITP zou moeten zetten dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 15:17

Zie ook : hier voor de eventuele nieuwe plaats van HAW, het lijkt me handiger om die discussie daar te voeren.

Daarnaast is het nieuwe HAW al uitgebreid besproken, zie de diverse topics onderaan FZ.

Hier dus inderdaad een slotje :)