uk & cb vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

uk & cb vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 17:13

ik merk regelmatig dat er in UK eerder wordt gereageerd dan bij CB maar hoe komt dat ?
ik plaats vooral bij CB foto's omdat ze voor mijn gevoel niet bij Uk horen, maar er wordt amper gekeken. vervolgens kijk ik dan bij UK en daar heb je meer reacties. kan iemand uitleggen hoe dat komt ??

ik weet niet of het goed staat zo niet sorry daarvoor ik had geen idee waar ik dit moest zetten Bloos

Anoniem

Re: uk & cb vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:18

Jouw foto's horen ook niet bij UK omdat je nog geen 16 bent, als de leeftijd in je profiel klopt. Het verschil UK-CB is alleen leeftijd en niet per definitie het niveau.

Nu naar je vraag... ik denk persoonlijk dat dat komt, omdat veel mensen het idee hebben dat op UK serieuzer wordt omgegaan met commentaar en reacties en op CB veel mensen meer plaatsen om iets te laten zien dan om echt tips te willen eigenlijk.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 17:20

okay dat zou kunnen, maar er zitten juist ook jonge mensen die wél graag willen leren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:23

Dat weet ik Haha! Ik ken er genoeg en zie vaak zat topics waarvan ik denk dat ze meer aandacht verdienen.
Ik weet ook niet of het zo is hoor, ik denk alleen dat er best veel mensen zijn die dat denken. Of die niet weten dat UK-CB gescheiden wordt door leeftijd en dat het niet zo is dat 'slecht' werk op CB gaat en 'goed' werk op UK (scheiding door niveau), bijvoorbeeld. Ik speculeer ook maar wat Haha!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 17:24

ik wist het eerst ook niet.. denk dat het best wel kan zijn dat het zo is ja.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:40

[UK] > [FZ]

Zo als WildWings eigenlijk al zegt; op het moment hoor je nog op CB te posten. Straks als je 16 bent mag je op UK posten. Op CB wordt ook goed gereageert hoor, zelf ben ik zeker niet ontevreden.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 08:40

Ik kijk zelf vaker op UK dan op CB.
En dat komt door die overstroming van centrale topics op CB. Ik zie soms door de bomen het bos niet meer.
Dan heb ik soms al minder zin om op CB op zoek te gaan naar topics die mij aanspreken en waar ik een nuttige bijdrage kan doen.