Citaat schreef:Pech!
Eh, wat moet ik hiermee?

Ik vond mezelf nog best aardig klinken...

Edit: Ik zie haar dus in echt heel veel topics haar mening zo neerkwakken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat schreef:Pech!
Miss_Malfoy schreef:Probeer ik net een (jeugdige) medebokker uit te leggen, dat bokt is bedoeld voor zinvolle discussie's, en dat het niet de bedoeling is om zomaar je mening neer te kwakken, maar dat je je mening onderbouwd, zodat de ander een nuttig weerwoord kan geven en je samen tot een overeenkomst kunt komen... Krijg ik dit als antwoord:Citaat schreef:Pech!
Eh, wat moet ik hiermee?
Ik vond mezelf nog best aardig klinken...
Joto schreef:Tja ik ken het..Ik vraag ook wel eens om advies in bepaalde topics o.i.d. En menig mens neemt niet eens de tijd om het te lezen..Dus ik reageer er verder maar niet meer op
Miss_Malfoy schreef:@ Goeroe
Kimonoo schreef:Haha, je hebt echt helemaal gelijk. Ik weet over welke bokker dit gaat, en haar reacties zijn sirieus nutteloos
Zwartwitje schreef:Miss_Malfoy, zoals je hebt gemerkt heb ik inmiddels je TeM behandeld![]()
Mag ik je er overigens op wijzen dat die 'jeugdige medebokker' even oud is als jij?
Zwartwitje schreef:Miss_Malfoy, zoals je hebt gemerkt heb ik inmiddels je TeM behandeld![]()
Mag ik je er overigens op wijzen dat die 'jeugdige medebokker' even oud is als jij?
Citaat:Ja daaaaag!
Miss_Montana schreef:Gisteren kreeg ik ook een leuke:Citaat:Ja daaaaag!
Daar heb je wat aan
Miss_Malfoy schreef:
Cyntje schreef:Miss_Malfoy schreef:
Sorry maar ik vind dit typisch een geval van: De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!!!
d.w.z. iemand verwijt een ander iets, waaraan hij zelf schuldig is
Je spreekt een ander aan op iets waarvan je nu duidelijk laat zien dat je het zelf ook niet kan
Cyntje schreef:Ik begin erover omdat het mij duidelijk opvalt!
Een beter bokt begint bij jezelf,... in een zinnige discussie horen geen oneliners en smilies,...dus in mijn ogen open je een nutteloos topic!