Lekker dagje gehad, leuk geweest op werk, even lekker gesport, dan nog even internetten en oa. Bokt doorspitten. Weer zo'n naar bericht op de voorpagina, is het niet een paard wat verdrinkt, is het een ongeval of zoals vanavond 4 paarden die doodgestoken worden.
Bleh mijn dag is weer verziekt en of ik het wil of niet, ik lees die berichten toch. (je hoeft ze trouwens niet te lezen, want de titel zegt meestal al genoeg)Uiteraard moeten deze berichten gewoon op Bokt blijven, want tenslotte is dit realiteit, maar kan er niet een splitsing gemaakt worden, tussen de gewone en leuke berichten en die ongelukken, zodat je zelf kan kiezen of het wel of niet niet leest?
Ben benieuwd naar de reacties!

. 
het lijkt me niet nodig dat bokt ook nog eens een ''kinderdagverblijf'' gaat worden en de boel gaat lopen betuttelen alvorens men een nieuwsbericht wil lezen. We leven in de ''volwassen-mensen-wereld'' en daar horen die beirchtgevingen nou eenmaal ook bij, of het nu leuk is of niet!
. Misschien is het een idee om idd het nieuws toch onder een aparte pagina te zetten, waar je heen kunt klikken, maar ik denk dat die pagina dan minder bezocht wordt dan nu het geval is.