Topics op eigen verzoek laten verwijderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Topics op eigen verzoek laten verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 14:32

In de regels staat dat dat niet mogelijk is:

http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Ik_wi ... oet_dat.3F

Citaat:
Hoe kan ik mijn topic sluiten of verwijderen?
Op het moment dat er reacties zijn op je topic kan je het niet meer zelf verwijderen, en zelf sluiten is ook niet mogelijk. In principe worden topics op Bokt niet op verzoek gesloten of verwijderd: je moet goed nadenken voor je een topic opent. Als je toch wilt dat er naar gekeken wordt: stuur dan een pb naar de moderator van het forum waar je het topic hebt geopend met een goede motivering waarom je het topic gesloten of verwijderd wilt hebben.

Toch worden er zo topics die al enige tijd lopen zomaar van één bepaalde TS verwijderd.

Wordt er op bokt dan toch met 2 maten gemeten?

Caira

Re: Topics op eigen verzoek laten verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:15

je maakt me wel schieuwnierig

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:28

volgens mij soms wel ja.... sorry

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 16:29

Als het een relaccount is worden ze wel verwijderd ja, of een SA met relneigingen..

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 17:06

Juul schreef:
Als het een relaccount is worden ze wel verwijderd ja, of een SA met relneigingen..

Nee, hoor gewoon 2 topics op HAW die al dàgen c.q. weken liepen. Een zelfs al naar beneden gezakt van een jaar oud bijna.
Er wordt wat gezegd over het paard wat TS niet aanstaat. Die posten worden verwijderd, en er wordt een vette (imo onbegrijpelijke) OW gegeven aan die persoon. ( Verward). Nu ineens op verzoek TS worden beide topics verwijderd. (Deze topics zijn wel besproken geweest op een ander forum)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:09

Heel raar.... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:28

Ik weet precies welke topics je bedoelt. Zeker spijt gekregen, en natuurlijk medewerking gekregen van het beheer om de topics te laten verwijderen. Verschil moet er zijn nietwaar? Haha! Haha!

Maar als je je wilt laten uitschrijven dan moeten al je berichten blijven staan. Tenzij je *** heet, snap jij het nog? Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:00

In de regels die je aanhaalt staat dat het in principe niet mogelijk is, maar dat je een goed gemotiveerd verzoek kan indienen en dat er dan gekeken wordt door het team of de berichten of topics verwijderd worden. Het gebeurt dus geregeld dat een topic of een bericht verwijderd wordt.

In dezelfde regels staat dat een topic op slot gaat als er een antwoord gegeven is en aangezien het antwoord gegeven is kan er hier een slotje op.