Topic = weg??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Topic = weg??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-08 21:33

Ik heb laatst geboden op een topic voor een rijbroek, was me helemaal wild aan het zoeken naar dat topic want wilde nog wat vragen aan de TS.
Ik heb echt óveral gezocht, maar topic is foetsiej. Ik weet ook niet meer wie de TS is...
Heb de zoekfunctie gebruikt, heb dat subforum helemaal doorgespit en mijn eigen berichten, maar hij is gewoon helemaal weg.
Ik heb ook geen melding gekregen dat, dat topic weggehaald is (zou best handig kunnen zijn om dan de TS nog even verder te pben voordat hij wordt weggehaald...)
Het was gewoon een normaal topic, waarom dat nu verwijdert is???

Gwen

Re: Topic = weg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:09

Het kán zijn dat de topicstarter van dat topic te vroeg een nieuw topic had geopend, of dat ze er al eentje meer had open staan. Het kan ook zijn dat de titel niet aan de regels voldeed. Als je de naam van de TS niet meer weet is dat een beetje lastig na te gaan Lachen .

De TS zelf wordt altijd op de hoogte gesteld dat het topic niet conform de regels is en dat hij of zij vanaf dan een nieuw topic kan openen, of dat er een nieuw topic geopend mag worden als die en die regels worden nageleefd. Maar, zoals gezegd, dit specifieke topic is een beetje lastig na te zoeken zonder verdere gegevens Lachen .

(Die verkeerde topics alleen sluiten en niet naar de Mesthoop verplaatsen is helaas geen optie, daar zijn het er te veel voor).

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:19

Ik pb je de naam van de topicstarter, het topic is inderdaad verwijderd omdat het niet aan de regels van het eenmaal andermaal forum voldeed.

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 22:04

He, nu snap ik het even niet meer. Normaal mogen er geen topics op Bokt verwijderd worden, anders vallen er gaten. Maar waarom kan het nu wel?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 23:06

Waarschijnlijk omdat het geen 'discussie' forum is. Knipoog
Er worden alleen advertenties geplaatst en reacties erop.
Waar vallen er dan gaten?
Als zo'n topic verwijderd wordt vallen er geen gaten in discussie topics.

Snap je?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 12:42

Lijkt me niet dat-ie verwijderd is. Ik denk dat hij naar de Mesthoop verplaatst is, dat valt voor sommigen ook onder verwijderen, omdat de normale leden een topic dat daar staat niet kunnen zien.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 13:03

Klopt Evelijn Ja
Zo is dat met dit topic ook gebeurd. Zo kunnen we zelf nog wel even informatie (zoals de naam van de TS) opzoeken, mocht dit achteraf nodig zijn, zoals nu.