Zo af en toe zie je advertenties hier op verzorgerspraat voorbij komen van mensen die een paard/pony zoeken. Zou het niet handiger zijn zoals bij HAW dat er een soort subiets komt waarbij je wordt doorgelinkt naar EA? (ben ik nog te volgen?)
Het schoot mij net eigenlijks te binnen, geen idee of het nut heeft maar ergens leek het logisch
Gaat het hierbij om berichten ín een topic, of worden er aparte topics voor geopend? Mochten er aparte topics over worden geopend dan kun je denk ik het beste even TEMmen, zodat we het topic kunnen verplaatsen.
Aparte topics bedoel ik, daar tem ik tot nu toe ook op. Vandaar de vraag of er net als bij WN wat nu onder HAW staat ook een link kan komen wat doorlinkt naar EA? (ben zo goed in uitleggen )
je bedoelt dat '[EA-VP] Verzorgpaarden' als subforum onder 'Verzogerspraat' zou moeten komen staan? Dat is op zich geen verkeerd plan, maar wel lastig om te realiseren. Voor de fotofora bij HAW is echt een uitzondering gemaakt in de software van het forum, het is niet handig om te veel van dat soort uitzonderingen te hebben.