Misschien overdrijf ik verschrikkelijk maar dat is even het punt niet. Ik ontving vandaag een pb van een bokker met reclame over een stal. Dat ik daar mijn paarden kon stallen etc etc Nu heb ik nooit om die info gevraagd en heb ik zefs geen eigen paard.
Natuurlijk kan je die pb zo weg gooien en hoef je er verder niet op te reageren. Maar ik krijg via mijn gewone email al genoeg spam binnen, en ik wil bokt graag spam vrijhouden. Word hier iets aan gedaan als ik de naam van de betreffende bokker door geef aan de moderators? Of zal ik er gewoon vrede mee moeten hebben en de berichten weg gooien. Zelf vind ik het heel vervelend om ongevraagd informatie te ontvangen, bokt is een forum als mensen iets zoeken kunnen ze het gemakkelijk vinden. Dus lijkt het mij niet nodig om spam pb's toe te laten.
Word helemaal niets aan gedaan Ik heb er zelf ook meer en meer last van, ook al gaat het om een foto shoot aan de andere kant van het land wordt je nog lastig gevallen
Als je de naam van wie je de pb ontvangen hebt, doorgeeft aan een mod. In principe kunnen we niets tegen privécommunicatie doen, maar als er over 1 persoon veel klachten binnenkomen over spam, kunnen we daar wel degelijk iets aan doen.
Ik heb de PB meteen verwijderd en ik weet de naam van de bokker niet meer. De PB ging wel over een stal en ik kreeg 'm rond de tijd dat jij het topic opende, dus het zal zonder twijfel spam van dezelfde persoon zijn. Heb jij (lampjerulez) het bericht nog wel bewaard?
Ik zal de naam doorgeven en ik hoop dat er naast lorette en mij nog meer mensen een klacht indienen. Ik heb namelijk het vermoeden dat wij niet de enigste zijn die deze pb hebben ontvangen.
Ik zal even kijken of ik het bericht bewaard heb, ik weet echter wel nog de naam van deze bokker.
Er wordt idd zeker wel wat aan gedaan maar we kunnen pas iets doen als jullie dat ook melden Meestal worden mensen met een kleurtje overgeslagen met dit soort spam acties...