aantal posts blijft op 2 staan ?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mezzelune

aantal posts blijft op 2 staan ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 23:27

Ik ben nog niet zo lang op bokt, maar ik heb al meerdere berichtjes geplaatst bij verschillende topics... en nu viel het me net op dat bij mijn aantal posts/ aantal berichten nog steeds het getal 2 staat... Oftewel, ik plaats berichten maar mn de teller van het aantal berichten dat ik heb gepost blijft op 2 staan...

Weten jullie hoe dat kan?

Zo belangrijk is het nou ook weer niet, maar vroeg het me af.

Thanks!

ohw, het zijn er inmiddels 3 geworden, maar dat is nog steeds veel minder dan dat ik in werkelijkheid geplaatst heb Clown

Anoniem

Re: aantal posts blijft op 2 staan ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 23:29

Dan post je in de verkeerde fora. Je moet berichtjes plaatsen bij informatief, dan gaan ze pas tellen. Omdat je een nuttig iets schrijft. En dan bedoel ik niet in 20 topics tegelijk: 'Ja daar ben ik het ook mee eens' ofzo neerzetten. Bijv bij HAW tellen ze niet het aantal postst dat je maakt.

Mezzelune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 23:30

haha kreeg net ook al een pm van iemand. Thanks voor de info. Ben ik ook weer op de hoogte!! En weer wat geleerd Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mezzelune op 12-06-08 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 23:30

Post je wel op de onderwerpen waar je berichten meetellen? Ze worden namelijk niet overal op meegeteld, zoals bij [HAW]. Er is vast wel ergens te lezen welke dit precies zijn.

En daarbij gaat het er natuurlijk niet om hoeveel berichten je hebt, maar of je nuttig en leuk post Knipoog

Mezzelune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 23:32

@Kieffer: vind het ook niet belangrijk hoor hoeveel berichten erbij mn nickname staan Lachen Het viel me gewoon alleen op, was benieuwd. Nieuwsgierigaagje he haha!
Maar thanks voor je antwoord!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 23:35

Haha, was ook maar even een heerlijke bemoeierige toevoeging van mij Knipoog

En die posts komen sneller dan je denkt hoor! Ik post niet extreem vaak, maar als ik naar het aantal berichten kijk dat ik geplaatst heb, vind ik dat al heel wat!

Mezzelune

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 23:58

@Kieffer. Bemoeierig moet kunnen toch haha!
Maar je hebt inderdaad al veel posts Knipoog Maar zoals ik zie kom je hier ook al wel een tijdje. Ik snap ook niet dat ik bokt nog niet eerder heb ondekt Dromen

trouwens meteen maar mn naam veranderd nu ik toch met forumzaakjes bezig was, zag dat er ook al een oneilltje was, en ben graag origineel haah Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 00:35

Het antwoord is gegeven, dus hier kan een slotje.