Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouks schreef:LZP is al een vrij groot en druk forum, TV-topics verzuipen daar....
Daarnaast staan alle TV-vragen nu mooi bij elkaar. Ik kijk er ook geregeld en antwoord waar ik antwoord kan geven.
Overigens; als we het er dan toch over hebben, zou het wat mij betreft misschien een idee zijn om twee centrale topics van CB naar TV te verplaatsen: het camera-aanschaf-topic en het objectieven-topic. Ik zie zeer geregeld dat camera-aanschaf-vragen op TV worden geplaatst (waar ik ze persoonlijk ook zou stellen als ik niet wist van het bestaan van die topics), die daarna gesloten worden omdat op CB een centraal topic staat... terwijl degene die de vraag stelt misschien wel nooit op CB komt omdat ze meer op UK zit vanwege haar leeftijd en daardoor niet van het centrale topic af wist...
In die zin zou TV me een logischere plek lijken: zowel voor CB als UK-mensen lijkt het me redelijk logisch dat dat soort aanschafvragen op TV horen en topics worden dan op TV niet meer gesloten omdat de TS bijvoorbeeld alleen op UK en TV naar een centraal topic heeft gezocht.