Belachelijke regels HAW

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Belachelijke regels HAW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 21:06

De regels van HAW zijn echt ronduit belachelijk gemaakt. Iets anders kan ik er niet van maken. Er is op deze manier geen lol aan om nog een topic te openen. Ik zie nu vaak topic op slot gaan terwijl er gewoon een goede titel staat en een goed inleidend verhaal staat. En dan ook nog eens met voldoende en normale kwaliteit foto's

Wat willen de mods etc. dan zien in een topic? Een heel boekwerk als inleiding? Foto's waar 100 euro voor betaald is omdat het een fotoshoot bij een prof was?

Karlijntjee

Re: Belachelijke regels HAW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:08

Ja, dat valt mij inderdaad ook heel erg op. Allemaal net iets te streng. SOms kan ik het begrijpen dat ie op slot gaat omdat er vaak een discussie wordt gevoerd in zo'n topic!
Je ziet ook wel dat tegenwoordig vaak de fotos met een goede duidelijk kwaliteit camera, dat de fotos dan meer worden gewardeerd...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:09

valt toch wel mee? de mods proberen het naar mijn idee alleen maar beter te maken en duidelijker, en proberen negatieve topics te voorkomen...

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:12

was mij ook al opgevallen Bloos het leuk spontaan een topic openen is er niet echt meer bij vind ik Ach gut

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:12

Ook ik ben het er niet mee eens en ik geloof dat ik lang niet de enige ben. Zelf heb ik niet zoveel zin meer om foto's op bokt te gooien, aangezien alle "onzinnige" reacties ook zo verwijderd worden. Tuurlijk heb je aan rijtechnisch commentaar meer, maar daarvoor lest zowat heel bokt (vanaf foto's kan je namelijk weinig afleiden) En zoals ik het zie is het ook veel meer werk voor de mods. De verdeling van dressuur en springfoto's snap ik trouwens ook niet heel erg, want ik ga niet alle subfora's aanklikken om foto's te zien. Zoals het was vond ik het prima!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:26

Ik ben het op zich wel met de regels eens, wat heb je aan een post met oh wat mooi of oh wat goed.
Het is een leuk compliment maar je hebt er niet veel aan, ik heb liever goed onderbouwd rijtechnisch commentaar.

Wel vindt ik het jammer dat je alleen maar een topic mag openen waar je zelf aan het rijden bent, Ik heb bijvoorbeeld nu een meisje dat mn shethengstje mag gaan rijden.
Anderen zouden misschien zien wat ik niet zie en daar mij tips over kunnen geven.

Ook zijn er zat moeders die trots hun kinderen willen laten zien, dat kan nu niet en zou betekenen dat zo'n kindje zeg 6/7 jaar zelf een account moet aanmaken om een topic te openen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 21:34