Schijtziek van Penny-pb's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Schijtziek van Penny-pb's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:25

Het moet me even van het hart.
Je kunt op bokt gewoon niets posten in de trant van even een paard aanpakken op deskundige wijze, of kritiek hebben op kinderen die hebben paardrijden vanachter de PC en dan vervolgens een levend paard inrijden...
Waarschuwen wordt opgevat als afbranden en verder weten ze het zelf allemaal al, na twee jaar knuffelen met Shetjes die sielugh zijn geweest.
Respect voor mensen die wat langer meedraaien is er niet meer, heb je een keer een mening, dan wordt je omtrent plat gepbd door kinderen met grote monden waar de honden geen brood van lusten.

Ik moest het even kwijt.

LiNdA1986

Re: Schijtziek van Penny-pb's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:26

Ai, dat is wel vervelend ja, kan je geen klacht indienen bij de Mods?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:27

Ik kan geen klacht indienen als het steeds van wisselende afzenders komt, dacht ik zo.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:28

ik heb er echt geen last van Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:29

Hahaha, nee ze kennen jou al wat langer, Kiwiko en ik denk dat ze bang voor je zijn hihihi...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:29

lastig zeg en ook hondsbrutaal natuurlijk..
misschien iets minder je mening geven Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:30

suleilitha schreef:
Hahaha, nee ze kennen jou al wat langer, Kiwiko en ik denk dat ze bang voor je zijn hihihi...

en ik ben echt heel lief Haha! Haha! echt waar Lachen

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:31

Ik vind inderdaad wel dat je gewoon je mening moet kunnen geven, als die tenminste eerlijk is. Kan je niet gewoon zeggen tegen een mod dat je er last van hebt in het algemeen en bijv. een paar voorbeelden noemen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:36

Ik wil altijd helpen waar ik kan en dat komt misschien niet altijd even leuk over maar is dan wel in belang van paard of mens. Kennelijk wordt dat niet meer gewaardeerd.

Ik geloof meteen dat jij heel lief bent, Kiwiko. Verder ben ik net zo'n bitch als jij Haha!
Als ik moet pak ik een peerd aan, op het juiste moment. En zoals jullie zien, ik ben nog steeds niet verongelukt Haha!
Maar je mag niet meer zeggen dat je een paard een lel verkoopt als die daar om vraagt, want dan ben je gelijk een misdadiger lijkt het wel....

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:39

Je hebt gelijk, als je eens zegt waar het op staat en er is iemand het niet met je eens, krijg je weer vanalles bovenop je. Ik denk dat je het beste gewoon een PB kan sturen naar een mod met uitleg. Misschien weten ze een oplossing?
Of je doet net als KiWiKo Huilen van het lachen Maak ze bang Lachen Grapje natuurlijk Knipoog

*Edit*: Ik word al bang van je Vork
Laatst bijgewerkt door Dewii op 05-06-08 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:41

grrrrr, dank je Dewii Haha!:D:D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:12

Misschien een antwoord waar je niet op zit te wachten, maar wat misschien zou werken is als je een stukje over jezelf verteld in je profiel. Zo kunnen de kinders lezen over jou en je ervaring en zullen ze misschien leren dat je werkelijk wel iets in de pap te brokkelen hebt.

KiWiKo's profiel staat vol. Ook al bekijk je dat maar half, zie je een paardenvrouw in hart en nieren. Dat dwingt automatisch respect af.

Ik verplicht je toch niets hoor, tis zomaar een idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:37

Ik krijg ook nooit Penny PB's en hoe weet jij dat het Pennies zijn? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 22:50

Ik heb zelf geen zin om een profiel te vullen. Enkel en alleen omdat ik op internet anoniem wil blijven.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:29

Als je een aantal vaste pb-ers hebt kun je er een foei opzetten. (in het profiel van diegene) je krijgt daar dan in ieder geval geen pb's meer van.
En voor de rest zou je misschien je leeftijd en aantal jaren rijervaring/ervaring met paarden wel in je profiel kunnen zetten. Dat helpt misschien ook wel al.

En als laatste: Melden aan een mod als je er last van blijft houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:31

Bedankt Alette, ik heb vanmorgen net weer eentje gehad, van een penny van middelbare leeftijd. Verder ga ik geen profiel aanmaken om me te bewijzen, no thanks...

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:54

Ik heb er ook nooit last van eigenlijk. Ik ben net als suleilitha van de stevige aanpak en ik kom daar rond voor uit. Mijn profiel is ook bewust leeg, maar geen penny-PB's.

Niet ééntje... Huilen (vind ze wel grappig eigenlijk)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 12:58

Ik ben wel gezwicht en heb mezelf van een profiel voorzien Schijnheilig

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 18:10

Grrrr ik ken het ja!
Laatst weer het een meisje, dat het zo ververlend vond dat de jonge pony's die ze (zogenaamd) reed, in de bak zo vaak op hol sloegen. En het wou er niet in dat een paard in een bak niet op hol kan!

Er moet gewoon een anti penny alliantie komen!
Als er dan iemand door een penny lastig gevallen word, roep je gewoon hulp van de rest in.

(Ik word trouwens ook wel eens bedreigt met: SaL iCk JoU EenS eÉn SGoP GeFuH eN mEt SpOrE In jE PrikKe?)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 07:24

Hoi, heb inderdaad ook wel eens last gehad van een bepaalde bokker en alle berichten eruit gesmeten voor ik ze opende, ze had echt last van een verbale emotionele diarree aanval en vond het echt vervelend worden.

Gister besloot de jaarling ineens mij omver te schuren,(gooide me zowat om) die heeft echt een paar meppen gehad, krijg ik dan geen reactie, dan is een trap op dat moment bij haar beter effectief. Soms moet ik kennelijk nog duidelijker zijn om haar lompheid te doen begrenzen (al van te voren).

Dat wil niet zeggen dat ik ze mishandel hoor, maar ik begrijp je punt. Mensen kunnen enorm dramatisch reageren op reacties en ben zelf ook niet miss Tact, dus dat wordt niet altijd in dank afgenomen.(kan zelf ook boos worden Bloos Haha! ).

Dat je het trouwens voor de paarden opneemt vind ik top, hoor!
Een hoop Penny's kunnen nl niet doorzien denk ik- dat een stevig-maar rechtvaardig optreden naar je viervoeter in sommige gevallen- juist geen vorm van mishandeling is! Ach gut maar dat ze juist weten waar ze aan toe zijn.

Ik vond het topic waarin meerdere mensen iemand gingen helpen om jouw inbox te vervuilen, dat vind ik onwijs laag. Laat mensen het lekker in hun eentje oplossen, om er nou maar een hoop relkippen bij te halen is toch erg sneu... Clown

Klara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 09:40

Citaat:
Ik vond het topic waarin meerdere mensen iemand gingen helpen om jouw inbox te vervuilen, dat vind ik onwijs laag. Laat mensen het lekker in hun eentje oplossen, om er nou maar een hoop relkippen bij te halen is toch erg sneu... Clown

Oh jee, wat een zielige boel!!!

Als ze zoiets in een topic doen kan je toch temmen? Da's een OW voor de hele zwik, hoop ik toch...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 11:09

detour schreef:
Dat je het trouwens voor de paarden opneemt vind ik top, hoor!
Een hoop Penny's kunnen nl niet doorzien denk ik- dat een stevig-maar rechtvaardig optreden naar je viervoeter in sommige gevallen- juist geen vorm van mishandeling is! Ach gut maar dat ze juist weten waar ze aan toe zijn.

Inderdaad!
Zoals bevoorbeeld dat meisje, wat zo veel te lang was voor haar shet, dat als ze wou drijven, ze haar benen zover omhoog/naar achter moet tillen/buigen dat ze gewoon met haar sporen in z'n flank zat te prikken. Boos!
Als een goede ruiter één keer flink prikt omdat het paard gewoon te bedondert is om naar de beenhulpen te luisteren, heb ik daar absoluut geen bezwaar tegen. Maar wat dat meisje allemaal uitspookte met die prikkers. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:19

Mijn hemel Amondi, die is dus ook goed los van God....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 12:42

amondi schreef:
Vooral als je bedenkt dat ik helemaal nog nooit op haar gereageerd had....
[WD-K] 6 juni spring debuut (De Blesse)

topic van mijn arme blunderende dochter! Clown

Vind het niet netjes dat je inhoudelijke info van een medebokker copieerd volgens mij is dat in strijd met de huisregels Lachen
.
Ik snap nog steeds niet waarom ik nog nooit een Penny PB heb gehad, mss omdat ik nooit paardenfoto's plaats Haha! Haha!