HAW niet leuk meer met de nieuwe regels!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TanteSabien

HAW niet leuk meer met de nieuwe regels!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 20:59

ben ik de enige die HAW nu echt niks meer aan vind?

je mag niks meer zeggen of je moet juist een hele berg info geven!!

Coconut

Re: HAW niet leuk meer met de nieuwe regels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:00

ik vind het wel goed, als je rijfoto's maakt dan vraag je om commentaar. Veel mensen wilden geen commentaar, tja dan moet je ook geen foto's plaatsen Schijnheilig

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:03

Ik vind het ook goed. Er worden ontzettend veel topics geopend op HAW. Vaak zijn de foto's niet duidelijk/wil TS op bepaalde aspecten geen commentaar etc.
Tevens worden er veel onzinreacties geplaatst in de topics, reacties die niks toevoegen.
Ik vind het goed dat er nieuwe regels zijn om dat soort dingen tegen te gaan.

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 21:03

haha ja dat snap ik wel, maar toch vind ik dat je erg weinig mag zeggen als je reageerd en als je post moet er mega veel info in staan. edit:als je een nieuw topic opent Clown

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:05

Ja, heeft geen zin om topic 101 te openen, wordt toch eigenlijk zonder pardon gesloten. Knipoog

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:07

Ik vind het belachelijk had een topic van mijn wedstrijd zonder niveau erbij te zetten kreeg een slotje vraag dan gewoon of ik het wil veranderen..... Kon weer helemaal opnieuw beginnen Boos!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:09

sabine1985 schreef:
haha ja dat snap ik wel, maar toch vind ik dat je erg weinig mag zeggen als je reageerd en als je post moet er mega veel info in staan. edit:als je een nieuw topic opent Clown

Er hoeft helemaal niet veel informatie in te staan hoor. Enkel wat voor niveau je rijd of welk niveau je probeerd te bereiken op de foto's. Wat je verder moet vermelden is alleen wat er toe doet..er wordt niet gevraagt om de kleur van je paard erbij te zetten en zijn hele verleden toch?

Ik vind het fijn, de nieuwe regels van HAW. Als ik nu een topic open weet ik waar de TS mee bezig is, en kan ik gelijk kijken naar de núttige reacties hierop. Ik heb er niet zoveel verstand van en dan is zoiets altijd erg leuk en leerzaam om te zien. Door bokt begin ik steeds meer dingen te begrijpen qua paardrijden in de hogere klasses. Ik vind de post 'leuk paard, jullie komen er wel' vervelend..heb je toch niets aan.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:09

Munnie schreef:
Ik vind het belachelijk had een topic van mijn wedstrijd zonder niveau erbij te zetten kreeg een slotje vraag dan gewoon of ik het wil veranderen..... Kon weer helemaal opnieuw beginnen Boos!

je zou ook van tevoren de regels even kunnen doorlezen?
Kom je vaak ook al een heel eind mee Lachen

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:10

Ik vind het een beetje belachelijk dat er niet 1 topic mag openblijven waar iedereen zijn mening in mag neerzetten. Voorkomt zoals nu dat er elke dag (of meer zelfs) een nieuw topic wordt geopend wat volgens mij toch wil zeggen dat het een beetje té is allemaal.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:11

Tsja ik vind het zo wel fijn eigenlijk, al die onzin reacties had niemand iets aan toch, net zoals reltopics, en van 3 keer een topic per week van dezelfde combinatie werd je ook simpel van. Vork

Al vind ik het wel raar wat ik hierboven lees dat je topic meteen word gesloten als er iets niet goed mee is, zoals dat het niveau er niet bij staat.. Dan zouden ze misschien even een waarschuwing kunnen geven en als het dan binnen een paar dagen nog niet veranderd is dán een slotje kunnen zetten..

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 21:11

Bluem schreef:
Ik vind het een beetje belachelijk dat er niet 1 topic mag openblijven waar iedereen zijn mening in mag neerzetten. Voorkomt zoals nu dat er elke dag (of meer zelfs) een nieuw topic wordt geopend wat volgens mij toch wil zeggen dat het een beetje té is allemaal.

precies Knipoog

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:13

Ik vind het wel beter Ja Er zijn minder topics maar ze leuker om te volgen en veel informatiever Ja

Marly_ vaak is het in het begin kwestie van héél streng modden (zoals met de regel 15 foto's maximum) zodat mensen doorhebben dat het menens is.

De sfeer op HAW is al jaren beroerd en ik vind het knap hoe dat nu al veranderd is Lachen

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:13

@Marly_ : na een paar dagen kan je een topic niet meer aanpassen hoor, maar om dan over zoiets kleins te vallen en een topic te sluiten..

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:14

Ik vindt het een beetje té streng geworden Nagelbijten / Gniffelen

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:15

Ik denk dat als iedereen er straks aan gewend is het allemaal wel mee zal vallen. Ik vind het ook wel fijn dat het niveau ed er bij moet staan. Je geeft toch ander commentaar bij een b ruiter dan bij iemand die z rijd (al geef ik zelden commentaar op HAW)

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:15

Born2BCrazy: Ja maar als jij het gewoon vergeet en het was nogal logisch als je de tekste leest maar ze kunnen het gewoon vragen en niet meteen een slotje dat ik helemaal opnieuw moet beginnen ....

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 21:19

Munnie: je kunt de tekst van je topic naar jezelf pb-en, dan hoef je het niet opnieuw te maken. Dat staat ook uitgelegd in de nieuwe FAQ van HAW.

Waarom we de topics sluiten is dat we op dit moment niet heel veel met de reacties kunnen. We hebben de input uit de enquete gebruikt om een nieuwe beleid op te zetten, het is ons heel duidelijk dat er op dit moment veel mensen ontevreden mee zijn, maar het heeft geen zin om dat pagina's lang aan te horen. Niet omdat we niets willen veranderen, wel omdat we aan willen kijken hoe het met deze nieuwe set regels gaat. Achter de schermen zijn we vanaf het moment van invoering al aan het evalueren, en over enige tijd zal ook een algemeen evaluatiemoment komen waar we de gebruikers absoluut bij zullen betrekken.

Als je in de tussentijd vragen hebt over het nieuwe modereren op HAW, kun je altijd terecht bij één van de moderators.

Ik quote mezelf nog even voor het antwoord op de vraag waarom we zo streng modereren en topics op slot zetten:
[FZ] topics op HAW te snel op slot gedaan? ivm nieuwe regeling?
Eline schreef:
Maartje, om je vraag te beantwoorden. In de regels staat inderdaad dat we er coulant mee om zouden gaan, we hebben er toch snel voor gekozen om dit niet te doen, om de simpele reden dat bleek dat het anders een onwerkbare situatie zou opleveren. Op dit moment zijn de mods van HAW al bijna fulltime aan het modereren op het forum om te proberen de nieuwe regels . Er is dus helaas niet meer 'modkracht' aanwezig om 'vriendelijker' te modereren. Het klopt dat dit op dit moment nog niet in de regels staat, we zullen dat voor de duidelijkheid nog aanpassen.

Het is op Bokt niet mogelijk om je eigen post aan te passen, dat zou beteken dat de mods iemand er op aan zouden moeten spreken dat een topic niet volgens de nieuwe regels is, dan bijvoorbeeld een pb moeten sturen, wachten op antwoord, in de tussentijd worden er reacties geplaatst die niet volledig kunnen zijn omdat er informatie mist... dat kost helaas allemaal meer tijd.

We snappen absoluut dat het niet fijn is om te zien dat je topic direct gesloten wordt, maar we hopen dat dit slechts van korte duur is en dat het binnenkort niet meer nodig is omdat mensen weten dat ze foto's op ITP kunnen plaatsen als ze ze gewoon willen laten zien, en op HAW enkel als ze rijtechnisch commentaar willen - en dan met de juiste informatie in de startpost.

Voor de rest sluit ik dit topic, Bart heeft in zijn post in dit topic gereageerd op een aantal vragen die ook in dit topic weer gesteld worden.