Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sabine1985 schreef:haha ja dat snap ik wel, maar toch vind ik dat je erg weinig mag zeggen als je reageerd en als je post moet er mega veel info in staan. edit:als je een nieuw topic opent
Munnie schreef:Ik vind het belachelijk had een topic van mijn wedstrijd zonder niveau erbij te zetten kreeg een slotje vraag dan gewoon of ik het wil veranderen..... Kon weer helemaal opnieuw beginnen
Bluem schreef:Ik vind het een beetje belachelijk dat er niet 1 topic mag openblijven waar iedereen zijn mening in mag neerzetten. Voorkomt zoals nu dat er elke dag (of meer zelfs) een nieuw topic wordt geopend wat volgens mij toch wil zeggen dat het een beetje té is allemaal.
Eline schreef:Maartje, om je vraag te beantwoorden. In de regels staat inderdaad dat we er coulant mee om zouden gaan, we hebben er toch snel voor gekozen om dit niet te doen, om de simpele reden dat bleek dat het anders een onwerkbare situatie zou opleveren. Op dit moment zijn de mods van HAW al bijna fulltime aan het modereren op het forum om te proberen de nieuwe regels . Er is dus helaas niet meer 'modkracht' aanwezig om 'vriendelijker' te modereren. Het klopt dat dit op dit moment nog niet in de regels staat, we zullen dat voor de duidelijkheid nog aanpassen.
Het is op Bokt niet mogelijk om je eigen post aan te passen, dat zou beteken dat de mods iemand er op aan zouden moeten spreken dat een topic niet volgens de nieuwe regels is, dan bijvoorbeeld een pb moeten sturen, wachten op antwoord, in de tussentijd worden er reacties geplaatst die niet volledig kunnen zijn omdat er informatie mist... dat kost helaas allemaal meer tijd.
We snappen absoluut dat het niet fijn is om te zien dat je topic direct gesloten wordt, maar we hopen dat dit slechts van korte duur is en dat het binnenkort niet meer nodig is omdat mensen weten dat ze foto's op ITP kunnen plaatsen als ze ze gewoon willen laten zien, en op HAW enkel als ze rijtechnisch commentaar willen - en dan met de juiste informatie in de startpost.
Voor de rest sluit ik dit topic, Bart heeft in zijn post in dit topic gereageerd op een aantal vragen die ook in dit topic weer gesteld worden.