Hello!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Deus_en_Kit

Hello!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 19:08

En daar is weer een nieuw Bokt-lid Haha!

Mijn naam is Kit en ben woonachtig in de achterhoek (Doetinchem om precies te zijn)
Tot 3 jaar geleden woonde ik nog in Noord holland.

Ik ben in het bezit van een tinker-ruin met de naam Amadeus Saladin van de Cormeyhoeve.
Hij is 8 jaar oud en heb hem nu 7 jaar.
We rijden recreatief met een dressuurmatig tintje zodat de spiertjes goed blijven werken.

Dit zijn wij:
Afbeelding

tyleysmiley

Re: Hello!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 19:16

Hai Kit,
Van harte welkom op bokt hoor!!! Zoals zovelen tegen mij zeiden:pas op,want het is verslavend,ik dacht nog:hm,zal toch wel meevallen,nou NIET dus Clown Ik wens je heeeeeeeeeeeeel veel plezier op bokt,ik haal er naast het lezen van allerlei topics ook goede tips uit en baal dat ik me pas een paar maanden geleden heb aangemeld,ik vind het hartstikke leuk.Supermooi paard heb je,wat ontzettend leuk dat je hem al zolang hebt,wat een band zul je dan hebben met zo'n dier,nogmaals veel plezier en ik zal je vast nog wel eens 'tegenkomen' ,groetjes Linda

Deus_en_Kit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 19:46

Hoi Linda, bedankt voor je welkomst woord Haha!

We hebben inderdaad een supergoede band. Ik ken hem door en door en hij mij ook natuurlijk, aan en half woord/hulp hebben we vaak genoeg.

Haha en dat forums verslavend zijn...dat wist ik al, ben ook lid van een aantal tinkerforums....hhihi ik heb dr bijna een dagtaak aan om het een beetje bij te houden Cool

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 07:25

Hi, welkom Knipoog

Wat een gave tinker heb je daar zeg!

Deus_en_Kit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-08 19:05

Thank you Haha!