ik ben nieuw op het forum. Ik ben een 17-jarige jongen uit Barneveld, doe een opleiding Dierverzorging en in het dagelijk's leven ben ik , volgens mij ; net als jullie

Verder ben ik ook erg druk met mijn eigen dieren, heb er intussen ruim 40 dus er is altijd wel wat te doen! Ik doe Vrijheidressuur met huis en landbouwdieren. Je kan hierbij denken aan: geiten/bokken/kippen/pony's en paarden maar ook: ratten/gewone huiskatten/ganzen en lama's !! Hieronder een stukje van de site van de Utrechtse paardendagen ,zo heb je een beetje een iedee van wat ik doe:
KLEINDIERENCIRCUS ROBIN HOOD
Al van jongs af aan is Eric Haverkamp buitengewoon begaan met het welzijn van dieren. Hamsters, cavia’s, geiten, bokken, paarden, het maakt niet uit, Eric heeft er een zwak voor.
Toen hij enige jaren geleden kennis maakte met het fenomeen vrijheidsdressuur begon hij met veel geduld en liefde zijn bokje dat hij van de slacht had gered, kunstjes te leren.
Nu, 2 jaar later, heeft Eric maar liefst 35 dieren waaronder pony’s, bokken, eenden, honden, kippen en geiten. Onder de naam “kleindierencircus Robin Hood” treedt hij op tijdens evenementen.
Zijn unieke act heeft Eric al een optreden bezorgd bij Paul de Leeuw waar hij in november 2006 te gast was.
Tijdens de Utrechtse Paardendagen valt kleindierencirus Robin Hood te bewonderen tijdens een aantal shows op zondag. Zowel zaterdag als zondag zijn Eric en zijn dieren de gehele dag aanwezig.
Voor geintresseerden ! Mijn website is:
www.everyoneweb.com/kleindierencircus
Ik hoop wat te kunnen leren hier op het forum ,en jullie mischien wel iet's van mij.
Groetjes!
Eric