Naar HK verwijzen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Naar HK verwijzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-08 13:02

Iets wat mij de laatste tijd nogal iriteerd. Als ik een topic open over een bepaald onderwerp dan wordt deze gesloten, kan gebeuren, maar wel met de vermelding dat er hier al een HK topic over loopt.

Leuk en aardig, maar ik zal dan dus bij een groep mensen binnen vallen met een vraag, en moet goed geluk op antwoord moeten hopen. De tweede optie is het complete topic doorspitten Nagelbijten / Gniffelen

Dat iriteerd mij eigenlijks een beetje, ik vraag mij of deze verwijziging gewoon niet meer hoeft?
(Of ligt het aan mij dat ik het zo opvat?)

Eleandra

Re: Naar HK verwijzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 13:45

Volgens mij zijn hier vaker topics over geweest, maar ik ben het met je eens.
In een hk topic gaat het vaak helemaal niet meer over dat onderwerp en dan kom jij binnenvallen met je vraag. En vaak gaat het zo snel dat het gewoon over het hoofd gezien wordt, of dat die mensen meer geïnteresseerd zijn in datgene waar ze het over hadden..

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-08 21:23

Vind het inderdaad dan ook erg raar dat ze je dan naar een HK topic toe sturen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 07:32

Ja, aangezien een HK topic kletstopics zijn waar het meer gezellig is dan serieus over één bepaald onderwerp gaat. Er zitten vaak vaste mensen in en als je dan met een vraag komt over het originele onderwerp denk ik niet dat je veel reacties zult krijgen. En idd, je gaat geen honderden pagina's doorspitten naar het antwoord op je vraag. Nagelbijten / Gniffelen