Modjes modjes... Ik snap best dat als bokt groter word, er ook meer regels moeten komen. En dat die regels ook wat strenger moeten zijn. Immers, 89143 leden onder de duim houden is absoluut niet simpel. Maar toch is er iets waarvan ik vind dat jullie er te ver in gegaan zijn. Nl HAW.
Lees ik nu laatst, dat er geen plaats meer is voor een simpel "goed gedaan" of "ziet er goed uit" of "pracht van een paard heb je onder je kont"?!
In deze wereld waar zo weinig tijd en ruimte is voor complimentjes ontnemen jullie dat kleine beetje ruimte nog? Zeg nu zelf, wie leest zulke berichten nu niet graag? Je toont je dier toch omdat je er trots op bent? Je hoort toch graag dat andere het er goed uit vinden zien?!
Waarom mag dat niet meer? Moet overal kritiek opgegeven worden? Stel er is iemand met een kanjer van een paard, goede amazone, paard loopt er ontspannen en net bij, er is weinig wat echt stoort. Mag je dan niet simpelweg zeggen 'dat ziet er goed uit!'?
Vind het doodzonde dat daar op HAW kennelijk geen ruimte meer voor is.
helemaal mee eens, ik vind eigenlijk dat er nu een beetje doorgedraafd wordt. Er zijn natuurlijk wel nieuwe regels die wel goed zijn, maar nu wordt de helft van de reacties verwijderd en toch een flink aantal topics op slot gezet. Geef mij dan maar het oude HAW..
Ben het er helemaal mee eens. Ik had gister serieus gereden, had foto's laten maken. Ja, het was niet met hoofdstel, maar met touwhalster, en daarna met teugeltje om de hals. Maar het was wel serieus rijden. Figuurtjes, beide kanten stap, draf & galop. Ik wou commentaar/tips, maar dat hoorde niet bij HAW maar bij J-ITP. Ik vraag toch om rijtechnisch commentaar, en ik zit er toch op? Dan vind ik het HAW.... Maar nee, slot erop.
Vind het ook veel te ingewikkeld, ik wil gewoon het oude HAW terug. Ik snap dat ze hun best doen om het overzichtelijk te houden, maar dit maakt het júist ingewikkeld. Nu gaat ITP overstromen over een tijdje, zoals Magda al zegt.
Inderdaad, breek me de mond niet open over die slotjes... Ik was sowieso al van mening dat mods te topics te snel op slot gooide en velen met me meende ik.
Oude haw vind ik veel aantrekkelijker. Daar was er tenminste nog ruimte voor een "wat ziet dat er goed uit" en uiteindelijk plaats je toch ook foto's voor een zekere "bevestiging" dat andere het er óók goed vinden uit zien? Is toch alleen maar leuk?
Ik ben het helemaal met je eens, maar dacht dat ik de enige was haha. Blijkbaar toch niet Ik snap wel dat er regels moeten zijn op een groot forum als Bokt, maar vind dat dit net een stapje te ver gaan. Veel berichten met complimenten e.d. worden verwijderd omdat ze niet aan de nieuwe regels van HAW voldoen. Dit vind ik best jammer, als TS zijnde is het immers ook erg leuk om complimenten te ontvangen... Ook gaan topics nu nog sneller op slot. Daarbij zijn er genoeg mensen die het hartstikke leuk vinden HAW-topics te bekijken en te reageren, maar niet in staat zijn(bijvoorbeeld omdat ze nog niet zoveel ervaring hebben) opbouwende kritiek te geven waar TS wat mee kan.
En dat is toch logisch? Vind je dat dan niet overbodig? Bekijk dat eens vanuit de negatieve hoek. Ik ken ook topics met meer dan 15 pagina's die nergens meer over gaan.
Ik ben het hier ook mee eens, het is gewoon nu niet meer aantrekelijk om een topic op HAW te plaatsen. Ook vind ik het rot dat je moet aangeven waar e tegenaan loopt tijdens het rijden, bokt hoeft mij daar in principe niet bij te helpen, daar heb je toch les voor?
Ook denk ik dat je eerder "oorlog" krijgt in een topic omdat het door de nieuwe regels net lijkt alsof je niets positiefs meer mag melden en je altijd moet zoeken naar iets negatiefs omdat anders je reactie "ongeldig" is en verwijderd word.
Ik ben het er helemaal mee eens, zo is er gewoon niks meer aan. En pharagirlke, in dat laatste heb je helemaal gelijk, dan val je weer in herhaling en moet je maar even iets anders noemen Belachelijk.
Leuke reacties verwijderen vond ik inderdaad ookal erg ver gaan. Echt belachelijk. laat felicitaties en complimentjes toch gewoon staan, scheelt ook een boel werk voor de Mods.