TeMmen..wanneer wel en wanneer niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

TeMmen..wanneer wel en wanneer niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 17:43

Hallo,

Ik lees vaak mee in HAW maar post daar niet. Heb kort gezegt niet genoeg ervaring om andere mensen tips te geven, en vind het bijvoorbeeld wel erg leerzaam om de reacties van andere mensen te lezen. Echter vind je vaak de posts 'Leuk paard' of 'Succes verder'. Ik las in de nieuwe regels van HAW dat dit dus niet toegestaan is, en dan TeM ik ook. Is het echter dan ook de bedoeling dat (als je er zin in hebt uiteraard) je op alle berichten in dat topic TeMt? Ik bedoel alle berichten die dus alleen maar 'leuk paard' e.d zijn? Of is 1 TeM genoeg?

Worden jullie mods niet gek als er tien berichten door 1 persoon worden geTeMd? Persoonlijk heb ik dan een beetje het gevoel dat ik niet zo moet zeuren Bloos

Liezel1

Re: TeMmen..wanneer wel en wanneer niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 17:45

Volgens mij leest een mod het hele topic (of iig de omliggende reacties) door als er een tem komt.
Als er dus meerdere van zulke reacties onder elkaar staan, zullen die allemaal wel worden meegenomen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:27

Ik TeM meestal op één zo'n bericht en zet er dan in de TeM bij dat er meerdere van zulke berichten in dat topic staan. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:12

Wat weer zeker niet mag is overal de opmerking: dit hoort niet of blablabla en dan daarachter ik TEM even.....

Maar 1 post temmen is genoeg. Je kunt dan in je post aangeven dat het ook meerdere posten betreft in dat topic.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:58

Dat zei ik Slim. Tong uitsteken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 00:01

Ik vind het idd het prettigste als iemand in 1 tem aangeeft dat er nog meer te beleven is in het topic en dan kan ik zelf wel zoeken waar dat dan precies is.

Het wordt juist enorm gewaardeerd als je veel temt. Heb volgens mij nog nooit het gevoel gehad dat iemand daarmee zeurde.