Het bewerkings-aanvraag topic op CB.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liedje_

Het bewerkings-aanvraag topic op CB.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 21:00

Ik weet niet of meerde zoals mij denken, maar ik vind dat dit geen goede oplossing geworden is.
Ik meen te denken dat dit gemaakt was zodat het wat netter zou worden op de CB? Maar het hele topic is een rotzooi, niet alleen aanvraag maar ook resultaat topic.
Bijvoorbeeld, ik wil iets bewerken, zie je alleen avatar-aanvragen. Als je een avatar wilt maken, zie je alleen de bewerkingen, teminste dit heb ik. En nu worden er ook gewoon heel veel aanvragen genegeerd terwijl toch iedereen verdient minstens 1 bewerking of avatar te krijgen?
Ik vond de oude manier veel fijner en duidelijker. Gewoon 1 topic voor bewerkingen en 1 voor de avatars, zonder resultaat topic oid. Zo kom je nog steeds op 2 topics uit. Dan gaat het topic misschien minder snel, maar kan je makkelijker zien welke bewerkingen er nog niet zijn gemaakt of avatars.
Ik moest dit gewoon even typen, misschien dat er niks mee gedaan word.. ben gewoon benieuwt wat andere bokkers hierover denken. Lachen

Shawny

Re: Het bewerkings-aanvraag topic op CB.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:12

ik ben het met je eens Ja ik denk dat als er weer 2 speciale topic's hiervoor zijn dat het een stuk minder "rotzooi" is zeg maar.

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:25

Ik vind de oude manier ook veel fijner Ja Zo komen de avatar aanvragen van sommige mensen alsnog aan de beurt. En het is veel overzichtelijker.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:23

Ik ben er een tijdje geweest, een echte knoeiboel!
Ik heb ook de bokkers gevraagd om gewoon een pb te sturen als je iets wilt Lachen .
Idd, heb de vroegere topics bekeken, veel handiger.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 22:38

Idd.. ben ik teminste niet de enige. Misschien dat de mods er over na kunnen denken het weer op de oude manier te doen? Lachen

Rachel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:21

Liedje_ schreef:
Idd.. ben ik teminste niet de enige. Misschien dat de mods er over na kunnen denken het weer op de oude manier te doen? Lachen

Ik hoop het wel. Ja

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 23:24

Ik ben ook voor twee gescheiden topics. Ik kijk het topic nog maar zelden in, telkens als ik foto's zoek om te bewerken en het topic in kijk staat het bijna alleen maar vol met avatar aanvragen Scheve mond .

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 10:34

Ja idd, dat heb ik dus ook. Het is gewoon niet overzichtelijk zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:02

Ik wil best wel eens avaters of bewerkingen maken, maar niet op deze manier. Het topic is inderdaad een rommeltje geworden... Scheve mond

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:24

Ik ben het met je eens. Ik kwam er altijd veel toen het nog 2 gescheiden topic's waren. Nu het er 1 is, is het idd heel onoverzichtelijk en daarom kom ik er ook nooit meer..

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 10:42

Het is prima om te laten weten dat je vindt dat iets beter kan op bokt. Ja Ik ga dit in elk geval bespreken met de andere crea-mods bespreken om te kijken of we hier wat aan kunnen doen. Lachen

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 12:47

Ik ben t ook met je eens Wien Ja.
Toen het op 2aparte manieren was bewerkte ik nog wel eens voor andere mensen, maar nu is het gewoon té onoverzichtelijk.

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 16:54

elanor schreef:
Het is prima om te laten weten dat je vindt dat iets beter kan op bokt. Ja Ik ga dit in elk geval bespreken met de andere crea-mods bespreken om te kijken of we hier wat aan kunnen doen. Lachen

Fijn! Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-08 15:06

Is er misschien al wat uit gekomen, uit deze bespreking? Nagelbijten / Gniffelen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 23:28

Ik ben het er ook mee eens. Sinds dat "dit" zo is geworden heb ik gewoon nooit meer een avatar of een bewerking voor iemand gemaakt. Ik vind het heel onoverzichtelijk.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 02:36

Ze hebben wel gelijk dat het een puinhoop is in dat topic, en dan heb ik het nog niet eens over de aantal quotes die mensen van zich zelf doen van hun geplaatste foto's, die lopen gewoon te zeuren

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 07:53

Ik ben het ook met je eens Ja
Kwam eerst nog wel eens in die topics, maar nu het veranderd is geworden en het zo'n puinhoop is geworden blijf ik er weg.
Het is veel te onoverzichtelijk.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 09:04

Vroeger maakte ik veel avatars. Denk dat ik er zo'n 300 gemaakt heb op aanvraag van bokkers. Nu zie ik door de bomen het bos niet meer in dat topic en maak ik er eens een keertje 1 dan vind ik hem weer ergens terug op een paar blz eerder in het resultaten topic.

Eerder konden we met lijstjes werken en werd er niemand overgeslagen en zelden dubbel gemaakt.

Als ik soms mensen naar het aanvraag topic verwijs dan krijg ik ook steevast de mededeling: daar is het een zooitje. Huilen

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 15:34

Inderdaad Slimmerik. Als je zin had om wat ava's te maken ging je naar het avatar aanvraag topic, daar was dan een nette lijst met overzicht op welke pagina de aanvragen stond. Nu is het echt zoeken waar aanvragen voor ava's staan, en dan moet je nog eens naar het resultaten topic om te kijken of hij niet toevallig al gemaakt is. Plus dat je er heel vaak 1tje overslaat.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 23:17

Ben het er mee eens, ik zie er geen lol meer in om vrijwillig een bewerking te gaan maken voor mensen. Er zit al veel tijd in, en als ik dan ook nog door giga veel pagina's moet zoeken naar een eventueel iemand die een bewerking wil, gaat het voor mij over. Het overzichtelijke is juist weg! Ben benieuwd of het aangepast word! Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 23:21

al 10 dagen voorbij om te bespreken, dus ben benieuwd, ik ben er naelijk ook in zo'n rommeltje niet meer te zien Nagelbijten / Gniffelen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:56

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:58

Ik zag het ookal idd, er zijn nu misschien strengere regels maar voor ons is het nog niet overzichtelijk. Overzichtelijk word het pas als de ava's en de bewerkingen weer van elkaar gescheiden worden, vind ik.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:00

x_Marr schreef:
al 10 dagen voorbij om te bespreken, dus ben benieuwd, ik ben er naelijk ook in zo'n rommeltje niet meer te zien Nagelbijten / Gniffelen

We zijn er echt mee bezig en proberen een passende oplossing te bedenken. Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:01

Ja, en dan kun je ook met wachtlijsten werken en dat netjes op volgorde afwerken. Ja

Edit: okee Michelle. Ik dacht dat jullie "eruit" waren gezien het nieuwe topic Knipoog