Vraag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 16:51

Kon even niet op een titel komen.

Het valt mij op dat er veel topics over bandages/peesjes etc lopen. Daar zijn er al erg veel over geweest en die zijn allemaal terug te vinden via de zoekfunctie.

Nu tem ik daarop en dan krijg ik het antwoord dat ze open blijven staan omdat er niks soortgelijks loopt. Dat vat ik niet helemaal Nagelbijten / Gniffelen

Moeten we nu om de 5 pagina's dezelfde topics gaan zien?

ikenindi

Re: Vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:53

jup, dat heb ik met wel meer topics inderdaad. ik ben wel benieuwd wat de mods antwoorden hierop Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:07

Mja, zo kun je bezig blijven.
Praktisch alles waar een vraag over gesteld wordt, is al een keer eerder een vraag over geweest. Over sommige onderwerpen worden daarom ook centrale topics geopend.
Maar anders kun je alles wel op slot gooien omdat het al ooit eerder gevraagd is.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 19:09

Dat snap ik ook wel, maar ik hoef nu niet bepaald steeds topics te zien waar wprdt gediscussierd of peesjes goed zijn of niet.
Daar is enkele weken terug een lang topic over geweest en dat gaat het nu weer worden.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:12

Ik vind het onzin om die te sluiten.

Het blijft toch een actueel topic , dat blijkt wel, maar om nu steeds dat oude topic omhoog te schoppen.
Ik heb er absoluut geen moeite mee als dingen vaker worden gevraagd.
Vaak zijn het minder ervaren mensen, en die helpen de meeste bokkers graag.
En om nu heel die oude topics door te spitten...

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 19:14

Ik ben het met 'crossmonster' eens, ook al wordne ze niet meer gebruikt, misschien staan er nog belangrijjke/handige dingen in... Maar waarom sluiten ze die dan? Kunnen ze ook gewoon doorgaan daarmee, toch??

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 22:05

Ik ook, misschien hebben ze iets waar ze hulp mee nodig hebben en dan moeten ze een oud topic omhoog schoppen...
Als er niets soortgelijks loop zou ik het open laten, waar moet je anders je vraag kwijt? Er zijn altijd Bokkers die willen helpen! Lachen

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 08:33

in t oude topic Knipoog

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:55

Als er geen soortgelijke topics 'open' zijn, en dus de afgelopen 2 weken niet op gereageerd is mag er een nieuwe geopend worden.
Als er twee topics over hetzelfde lopen gaat een van de twee dicht.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 13:09

Aan het antwoord van Patsur valt weinig toe te voegen. Het beleid is dat je binnen twee weken in het oude topic verder kan en na twee weken een nieuw topic moet openen. Als we topics gaan sluiten omdat het al een keer besproken is, dan kan op INF alles gesloten worden. Vanwege het aantal nieuwe topics dat er dagelijks op Bokt geopend wordt, hebben we ervoor gekozen om twee weken als grens aan te houden.